4 Kasım 2008 Salı

adresimiz değişti..

Arkadaşlar kızımın artık yeni bir sitesi var..

www.zumrabuyuyor.com

hepinzi bekleriz ....

15 Ekim 2008 Çarşamba

11 Ay hediyen,Sevgi teyzenden..


Canım Sevgim güzel arkadaşım..Birlikte gün saydık hamile olmak için..Birlikte dualar ettik..Ben hamile kaldığımda hemen ardımdan gelmeni öyle istedim ki..Çok değil belki 15 gun sonra sen de mujdeyi verdin..Nil özgüm geliyordu işte çıkmıştı yola..

Sonra birlikte gun saydık 9 ay.. test sonuçlarımızı düşündük..tahminler yaptık kız mı erkek mi diye..Birlikte zorlaştı nefes alışlarımız..

Sonra doğdu kuzularımız..Annelerinin dostluğundan habersiz..Birbirlerinden habersiz..

Ve şimdi birlikte gün sayıyoruz ilk doğumgunleri için..Allahım onlara uzun ve sağlıklı ömürler bize de çook uzun süren bir dostluk nasip etsin..seni seviyorum canım kardeşim..

11Aylık Oldum Ve İlk Adımımı Attım :)

video

Canım kızım bugun ay dönümün..Buyuyorsun..buyuyorsun..Şükürler olsun rabbime.. Akşam kaç kere sana bakıp bakıp inanamadım nerdeyse 1 yaşının geldiğine.
Kocaman geliyorsun gözüme artık..hele akşam ayaklarımda seni sallarken ki bu ara hiç uyumuyorsun yaw.. Seni sallarken bacakların iyice karnıma değdi de yana doğru açıverdim :))
Hala anne demedin ama gülüm yaa.. Şimdilerde ellerini bırakıyorsun anlamadan sonra farkedince tutunuveriyorsun bi yerlere..

Minik kuşum böceğim aşkım bitanem.. 6 buçuk dişin çıktı bebeğim..ayakların 21-22 numara boyunu ve kilonu ölçmedik son zamanlarda..

geceleri gene huysuzsun ve uyumuyorsun ani ve şiddetli ağlamaların var inşallah hastalık değildir canım..dun gece bir ara çok şiddetli ağladın sinirlendin memeyi bile almıyordun sinirden..gözlerin kapalı öyle bağırdın durdun :))

bebeğimmm zuzum benimm annen seni çok seviyor..bir de aklına meme gelince üzerime asılmanı çok seviyorum :))

7 Ekim 2008 Salı

Hülya Teyzen geldi..ve Hazal..ve de Ceydaa :)




Yazacak öyle güzel şeylerim oldu ki o gun sayesinde..Ceydamı gördüm kocaman olmuş yavrum daha bebekti ilk görüşümde..hazalım buyumuş abla olmuş iştee..

Zümrayla ceyda bebekçe anlaştılar..bebe bebe diyerek..herşey elinin altında olduğundan kıymetsizdi zümraya.. ama ceydanın aldığı bebeğe uzandığını farkettim ufak ufak.. ne hoşuma gitti :) anlıyor kızımm artık..

Çok konuşamadık..herşey yarım kaldı sanki..veletleri besleme faslı filan oayalandık işte..ama hulyacım ablam gibi geldi..her ne kadar abla yaşı olmasa da sanki ablammış gibi geldi o gün işte:))

Kim demiş netten dost bulunmaz diye..Dostluk gelir bulur seni işte böyle..
Canım hulyam ayağınıza sağlık gene gel.. gene gelin..

NASIL UNUTMUŞUM..Hulya tayezemiz bize çok güzel bir elbise getirmiş..tam kışlık sıcak sıcak yumuşak yumuşak ben çok sevdim ben giyicem kızıma olmazsa :))

15 Eylül 2008 Pazartesi

10 ayımız doldu..



Bir zamanlar seni kucağıma aldığıma inanamıyor küçücük olduğunu yazıyordum buraya..çok sevdiğim bir arkadaşım kucağından taşacak bile göreceksin demişti..

Şimdi o zamandayız işte..emzirirken severkn kucağıma sığmıyorsun artık..buyudun..ellerin ayakların .. ilk gunlerin geliyor gözümün önüne..bu eller bu parmaklar buyuyemez demiştim..bacakların o kadar inceydi ki..
Şurada yaşına gelmene ne kaldı ki..Bugun ilk kez seni çekyatın kenarına dayyıp bir ucundan diğer ucuna kadar yuruttum öğle tatilinde emzirmeye gelmişken..hem oyuncağa uzanıyor hem de gitmeye korkuyordun..Bu ara poponu havaya dikip diz üstü emeklemeye çalışıyorsun ama başaramadın kut diye burnunun üstüne düşüyorsun :))

Alkış,tel sarar,bay bay yapıyorsun ve bunları yaparken de te te ve baa baa diyorsun..çirkin oluyorsun yıyoruz seni.. bi ara öpüyordun ne guzel onu unuttun şimdi..dişlerin 6 da kaldı ilerleme yok..hee bir de gözü ve burnumuzu gösteriyorsun..kulağı öğrenemedin gitti :))

Çok çabuk sıkılıyorsun bi oyuncakla en fazla 3 dakka oynuyor ağlamaya başlıyorsun..

Çok hasta oldun gene..hala da öksürüyorsun ama yetti artık ilaç vermiyorum sana..çünkü kesinlikle içmiyorsun..20 gun iznimin her gunu hastaydın..

Evimize taşındık ama hala çok eksik var..yatağın odamızda ama bana biraz uzak kalıyor yakında dibime çekerim beşiğini:))
Ve son olarak,dun annemdeyken,beşiğinde kenara tutup ayağa kalkmışsın seni öyle bulmuşlar yatakta:)) aynısını kaşla göz arasında bizim evde de yaptın.. büyüyorsun meleğim buyuyorsun..

4 Eylül 2008 Perşembe

Neler Değişti Hayatımızda..

Çok olmuş buraya yazmalayalı yine..Oysa çok şey yaşadık bu yazamadığım dönemde..Artık baban da yanımıza geldi kuzum.. Dün yeniden çekirdek aile olduk çok şükür.. Aylardır beklediğimiz tayin nihayet gerçekleşti ve baban da artık burada..

Yeni evimizde beşiğini yatak odamıza koyucaz böylece biz senin yanına taşınmaktansa sen bizim yanımıza taşınmış olacaksın..Ayrı oda yapmaya kıyamadım kızım.. ben korkarım sen korkmasan bile.. Yanımda ol nefesini duyayım istedim..

Ama bir odayı pembe boyattık bile.. Bu evde kalmaya devam edersek senin odan olacak orası:))
Şimdi ramazandayız bitanem..gecen ramazanda sen karnımdaydın ve ben deli gibi yemek yiyordum..

19 Ağustos 2008 Salı

Evlilik yıldönümümüz..

Bugun sabah buraya girip yazacak bişeyim var mı diye düşündüm..Yoktu herşey normal seyrinde gidiyor gibiydi..Ama az önce pc de tarihe bakınca kafama dank etti..

Yine ayrı gecen bir evlilik yıldönümü.. 5 senemizi doldurmuşuz..Ne çabuk geçti zaman..Bunca senedir sanırım bi 19,08,2003 te beraberdik :)) bir de gecen yılkinde..boğaz turu yapmıştık sanırım..buraya da koymuştum resimleri..O zaman sen karnımdaydın kızım..şimdi yanımdasın koynumdasın..

İnşallah bu ayrı gecen son evlilik yıldönümümüz olur..rabbim bize nasip ettiği bu üç kişilik çekirdek aileyi hiç bölmesin inşallah..

Yakında çok yakında belki 15 gün içinde kavuşmak umuduyla..

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra