15 Ekim 2008 Çarşamba

11Aylık Oldum Ve İlk Adımımı Attım :)



Canım kızım bugun ay dönümün..Buyuyorsun..buyuyorsun..Şükürler olsun rabbime.. Akşam kaç kere sana bakıp bakıp inanamadım nerdeyse 1 yaşının geldiğine.
Kocaman geliyorsun gözüme artık..hele akşam ayaklarımda seni sallarken ki bu ara hiç uyumuyorsun yaw.. Seni sallarken bacakların iyice karnıma değdi de yana doğru açıverdim :))
Hala anne demedin ama gülüm yaa.. Şimdilerde ellerini bırakıyorsun anlamadan sonra farkedince tutunuveriyorsun bi yerlere..

Minik kuşum böceğim aşkım bitanem.. 6 buçuk dişin çıktı bebeğim..ayakların 21-22 numara boyunu ve kilonu ölçmedik son zamanlarda..

geceleri gene huysuzsun ve uyumuyorsun ani ve şiddetli ağlamaların var inşallah hastalık değildir canım..dun gece bir ara çok şiddetli ağladın sinirlendin memeyi bile almıyordun sinirden..gözlerin kapalı öyle bağırdın durdun :))

bebeğimmm zuzum benimm annen seni çok seviyor..bir de aklına meme gelince üzerime asılmanı çok seviyorum :))

5 yorum:

Adsız dedi ki...

ay nurdaaan maşşallah zümra ma yaaa ne güzel atmış ilkadımını koşucak yakında koşucaaaak allah ım esirgesin :))

özgür dedi ki...

nurdan maşallah zümraya canım yaa ne güzel adımlar atmış...:))
inşallah koştuğu günleride beraber görücez ve yakında annede diycek...:)

Nurdanın Zümra'sı dedi ki...

çok sağolun kızlar darısı başınıza ve eminim daha yakın zamanda :))

NİL ÖZGÜNÜN ANNESİ dedi ki...

maşallah güzelime gel gel de yaparmış tempo tutup popoda sallamış ve annesinin beklediği adımını atmış sonunda 2 haftaya kalmaz 4 adıma çıkarır görürsün maşallah maşallahh

HÜLYA dedi ki...

nuranım maşallah canım

bak şimdi an ve şiddetli ağrı dedin canımı yaktın. sen o kıza hemen bi idrar tahlili yaptır.. nolur nolmaaz

öptüm ikinizide çoom özledim

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra