7 Ekim 2008 Salı

Hülya Teyzen geldi..ve Hazal..ve de Ceydaa :)




Yazacak öyle güzel şeylerim oldu ki o gun sayesinde..Ceydamı gördüm kocaman olmuş yavrum daha bebekti ilk görüşümde..hazalım buyumuş abla olmuş iştee..

Zümrayla ceyda bebekçe anlaştılar..bebe bebe diyerek..herşey elinin altında olduğundan kıymetsizdi zümraya.. ama ceydanın aldığı bebeğe uzandığını farkettim ufak ufak.. ne hoşuma gitti :) anlıyor kızımm artık..

Çok konuşamadık..herşey yarım kaldı sanki..veletleri besleme faslı filan oayalandık işte..ama hulyacım ablam gibi geldi..her ne kadar abla yaşı olmasa da sanki ablammış gibi geldi o gün işte:))

Kim demiş netten dost bulunmaz diye..Dostluk gelir bulur seni işte böyle..
Canım hulyam ayağınıza sağlık gene gel.. gene gelin..

NASIL UNUTMUŞUM..Hulya tayezemiz bize çok güzel bir elbise getirmiş..tam kışlık sıcak sıcak yumuşak yumuşak ben çok sevdim ben giyicem kızıma olmazsa :))

5 yorum:

CeRkeS KıZı dedi ki...

beni çatlatmak için özellikle yapıyonuz dimi..Ceyda ve Hazal bile takım giyer olmuşlar :) ne kadar sevimliler yarabbim :)) ne vardı bende olaydım da yanınızda emekleyip ısırıverseydim bacaklarınızdan :) bu arada cok konuşamamışınız üzüldüm nihohoho :P konuşmayıp masadakileri götürdünüz dimi biliyom....

Nurdanın Zümra'sı dedi ki...

evet ya ağzımız hep doluydu :)))

özledim kara kız sen de gelsen keşke :((

NİL ÖZGÜNÜN ANNESİ dedi ki...

dostlugunuz daim olsun... maşallah bebe diyen kuzuma artık konuşulanları anlyırlar haberin olsun yanında konuşma :)

HÜLYA dedi ki...

oooof ablan kurban olsun sana...

öznur çatla emiiii sen. gelcem gelcem deyip hep kandırıyon sen .. al işte sen gelmezsen bende böyle yaparım gider üzmrayı tek başıma yerim ooh sefam olsun.. Nurdanım yüreğine sağlık canıım harika bir dostsun.. öpüyoruum en kocamanından

Gülden ve Kasım Doruk dedi ki...

Dostluğunuz ve dostluğumuz daim olsun Nurdancım, zümra maşallah ne kadar büyüdü ve değişti.. öptüm onu..

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra