15 Eylül 2008 Pazartesi

10 ayımız doldu..



Bir zamanlar seni kucağıma aldığıma inanamıyor küçücük olduğunu yazıyordum buraya..çok sevdiğim bir arkadaşım kucağından taşacak bile göreceksin demişti..

Şimdi o zamandayız işte..emzirirken severkn kucağıma sığmıyorsun artık..buyudun..ellerin ayakların .. ilk gunlerin geliyor gözümün önüne..bu eller bu parmaklar buyuyemez demiştim..bacakların o kadar inceydi ki..
Şurada yaşına gelmene ne kaldı ki..Bugun ilk kez seni çekyatın kenarına dayyıp bir ucundan diğer ucuna kadar yuruttum öğle tatilinde emzirmeye gelmişken..hem oyuncağa uzanıyor hem de gitmeye korkuyordun..Bu ara poponu havaya dikip diz üstü emeklemeye çalışıyorsun ama başaramadın kut diye burnunun üstüne düşüyorsun :))

Alkış,tel sarar,bay bay yapıyorsun ve bunları yaparken de te te ve baa baa diyorsun..çirkin oluyorsun yıyoruz seni.. bi ara öpüyordun ne guzel onu unuttun şimdi..dişlerin 6 da kaldı ilerleme yok..hee bir de gözü ve burnumuzu gösteriyorsun..kulağı öğrenemedin gitti :))

Çok çabuk sıkılıyorsun bi oyuncakla en fazla 3 dakka oynuyor ağlamaya başlıyorsun..

Çok hasta oldun gene..hala da öksürüyorsun ama yetti artık ilaç vermiyorum sana..çünkü kesinlikle içmiyorsun..20 gun iznimin her gunu hastaydın..

Evimize taşındık ama hala çok eksik var..yatağın odamızda ama bana biraz uzak kalıyor yakında dibime çekerim beşiğini:))
Ve son olarak,dun annemdeyken,beşiğinde kenara tutup ayağa kalkmışsın seni öyle bulmuşlar yatakta:)) aynısını kaşla göz arasında bizim evde de yaptın.. büyüyorsun meleğim buyuyorsun..

6 yorum:

özgür dedi ki...

merhaba zümra maşallah kocaman kız oldun...allah sana uzun ömürler sağlık versin canım...annenin izninde hastaymışsın geçmiş olsun gerçi galiba hala devam ediyor..
canım inş. en kısa zamanda atlatırsın...annende artık üzülmez ..inşallah....

birdenbisey dedi ki...

nurdancığım bayramınız şimdiden mübarek olsun.ailenle sevdiklerinle çok çok bayramlar geçirmenizi dilerim.
zümrayı öp benim tarafımdan:)

CeRkeS KıZı dedi ki...

kuzuuuum :) yesin Öznur teyzen seni ısırsın :))anan da catlasın :P yaşında yürüyecen sen galiba :) Allahım nazarlardan korusun..
iyi bayramlar Nurdanım cok özledim sizi öperim.

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Nurdancım, Bayramınız mübarek olsun.

NİL ÖZGÜNÜN ANNESİ dedi ki...

nurdan canım yerim ben bu cadıyı günden güne daha bi güzelleşiyor genç kız olmuş annesi ayakta bile duruyor maşallah kuzum benim.. nice bayramlar gör zümracığın annenle babanla tüm sevdiklerinle inşallah...

HÜLYA dedi ki...

büyüdüüü büyüdü ben şahidim ..

öznuuur çatla emii cumartesi zümrayı doya doya sevdim resimler çektiiim ... senide arayacaktım da bu nurdan üzülürsün diye isemediii.. ama sen çatla yinede... zümrayı koklaya koklaya sevdim öyle maskara ve güzel ki yaşamadan anlayamazsın.. yaşaman içinde acile gelmen lazııım.

öptüüüm hepinizi ..

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra