4 Eylül 2008 Perşembe

Neler Değişti Hayatımızda..

Çok olmuş buraya yazmalayalı yine..Oysa çok şey yaşadık bu yazamadığım dönemde..Artık baban da yanımıza geldi kuzum.. Dün yeniden çekirdek aile olduk çok şükür.. Aylardır beklediğimiz tayin nihayet gerçekleşti ve baban da artık burada..

Yeni evimizde beşiğini yatak odamıza koyucaz böylece biz senin yanına taşınmaktansa sen bizim yanımıza taşınmış olacaksın..Ayrı oda yapmaya kıyamadım kızım.. ben korkarım sen korkmasan bile.. Yanımda ol nefesini duyayım istedim..

Ama bir odayı pembe boyattık bile.. Bu evde kalmaya devam edersek senin odan olacak orası:))
Şimdi ramazandayız bitanem..gecen ramazanda sen karnımdaydın ve ben deli gibi yemek yiyordum..

5 yorum:

NİL ÖZGÜNÜN ANNESİ dedi ki...

Allahım bir daha ayırmasın canım eşinle son ayrılıgınız olsun. amin..
sen yatagı ayırma ayırma sonrada zor ayırırsın :)

CeRkeS KıZı dedi ki...

inanmıyorum :)) çok şükür demek sonunda oldu..bak bitti gitti işte..masal gibi gelecek sana ileride bu ayrılık..evmi tuttunuz hayırdır ya msnde denk gelmiyoruz ki artık mail yaz bana..bebekten yaz biryerden yaz işte :) inan agzım kulaklarımda Nurdan hehehe öperim mis kokulumu..

Adsız dedi ki...

Canim benim, demekki artik yine tekrardan cekirdek ailesiniz, ne güzel, senin ve kizin adina cok sevindim. Kardesim sizin Rize'de ev tuttugunuzu söylemisti. Haaa bu arada senin mail'ine mesaj attim haberin olsun, bir ara oku eger daha okumadiysan...canim benim kizim Meva icin gönderdigin esyaglara baktikca hep aklima geliyorsun, ne kadar mutlu etmistin beni paketinle. Tekrar tekrar tesekkür ederim...evet gecen Ramazan tombis tombis kizin karninda geziyordun, simdi ise yaninda...bencede odayi ayirmaya bak, sonra cok zor olur benden söylemesi bacimmmmm :) Bak ben simdiden ayri yatmaya basladim kizimdan her ne kadar zor olsada, durmadan kontrole gidiyorum ama benim ve onun icin böylesi cok daha iyi...öptük sizi kucak dolusu...selam söyle coluk cocuk ;)

özgür dedi ki...

nurdancım eşinde geldi artık tüm aile berabersiniz...yatağını ayırma konusunda bende 1 yılını doldurana kadar aynı odada kalıcaz demiştim şu anda da böyle yapıyoruz ama annem sonra çok zor olacak diyo neyse ne yapalım arada yatağında yatırıp gece gene yanımıza alıyorum...neyse burası senin güzel kızının sayfası allah sizi birdaha uzun soluklu ayırmasın inş... yeni evinizde güle güle oturun...sizi özlemiştik..

umudumsun dedi ki...

Canımmmm
Bugün buraya Zümramla ilgili yorum yazacağım aklıma hiç gelmemişti ama bu nasıl güzel bir keyifmiş anlatılır gibi değil inan bana.
Bugün bütün yazılarının tamamını okudum ve senin telaşla,mutlulukla heyecanla yazdıklarını aynı duygularla okudum.Bloğa günlük yazarken neden hareket etmiyor dediğinde bile korku düştü yüreğime ama şükürki kuzumuz sağlıcakla gelmiş.Şimdi sizin evinizde nasıl bir neşe,heyecan sevgi yumağı oluşturduğunu düşündükçe mutluluktan uçuyorum.
Meleğime anneciği ve babacığıyla dopdolu huzurlu sağlıklı bir ömür diliyorum.Rabbim bugünleride gösterdi çok şükür.Seni ve zuzuunu çok seviyorum gönlü güzel dostumm

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra