19 Ağustos 2008 Salı

Evlilik yıldönümümüz..

Bugun sabah buraya girip yazacak bişeyim var mı diye düşündüm..Yoktu herşey normal seyrinde gidiyor gibiydi..Ama az önce pc de tarihe bakınca kafama dank etti..

Yine ayrı gecen bir evlilik yıldönümü.. 5 senemizi doldurmuşuz..Ne çabuk geçti zaman..Bunca senedir sanırım bi 19,08,2003 te beraberdik :)) bir de gecen yılkinde..boğaz turu yapmıştık sanırım..buraya da koymuştum resimleri..O zaman sen karnımdaydın kızım..şimdi yanımdasın koynumdasın..

İnşallah bu ayrı gecen son evlilik yıldönümümüz olur..rabbim bize nasip ettiği bu üç kişilik çekirdek aileyi hiç bölmesin inşallah..

Yakında çok yakında belki 15 gün içinde kavuşmak umuduyla..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Nurdancım sitede kutladık seni ama buradan da kutlayayım dedim. Nice sağlıklı, mutlu, huzurlu, bol kazançlı yıllara inşallah, güzel kızımızla birlikte.

Çok öptüm,

Muku

özgür dedi ki...

Nurdan burdanda kutlayayım dedim..
senin yazından hatırladım geçen sene boğaz sefanızı ne güzel geçmişti.inşallah bundan sonraki senelerde sen eşin zümra ve inş.diğer çocuklarınla beraber çok güzel yıllar ve yıldönümleri geçirirsiniz.....
Öpüldünüz :) (Sen ve kızın)

NİL ÖZGÜNÜN ANNESİ dedi ki...

canım evlilik yıldönümünü geçde olsa kutlamak ve iyi tatiller dilemek istedim allahım bir daha ayırmasın sizi...

HÜLYA dedi ki...

canım nurdasncım muhammetle nice mutlu yıllar diliyorum .. çekirdek aileniz büyüyerek mutluluğunuza mutluluk katılsın...

canım beli oldumu tayin işi naptıın anlat hele çatlatma bizi burda

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra