15 Ekim 2008 Çarşamba

11 Ay hediyen,Sevgi teyzenden..


Canım Sevgim güzel arkadaşım..Birlikte gün saydık hamile olmak için..Birlikte dualar ettik..Ben hamile kaldığımda hemen ardımdan gelmeni öyle istedim ki..Çok değil belki 15 gun sonra sen de mujdeyi verdin..Nil özgüm geliyordu işte çıkmıştı yola..

Sonra birlikte gun saydık 9 ay.. test sonuçlarımızı düşündük..tahminler yaptık kız mı erkek mi diye..Birlikte zorlaştı nefes alışlarımız..

Sonra doğdu kuzularımız..Annelerinin dostluğundan habersiz..Birbirlerinden habersiz..

Ve şimdi birlikte gün sayıyoruz ilk doğumgunleri için..Allahım onlara uzun ve sağlıklı ömürler bize de çook uzun süren bir dostluk nasip etsin..seni seviyorum canım kardeşim..

2 yorum:

NİL ÖZGÜNÜN ANNESİ dedi ki...

canım benim her şeyimizi birlikte yaşadık daha nice güzel şeyi birlikte yaşayacağız inşallah çam sakızı çoban armaganı kuzumun 11. ay dönümüne denk geldiğine ayrıca sevindim gördüğün gibi senin çoban ancak bu kadar gönderebildi çoban nede olsa :)
çok öpüyorum canım allahım sağlıkla huzurla kuzunun nice 11 aylar görmesini nasip etsin...

Adsız dedi ki...

hediyeler cok güzel, güle güle giysin Zümra. Demekki ilk yas gününe az kaldi, eee partiyi nerede yapiyoruz bakim??? :)
Saka bir yana zaman ne kadar cabuk geciyor be güzelim. Ilk yas günü nedense cok güzel ve cok özel oluyor, o yüzden doya doya yasarsin insallah o günü. Zümra'nin ilk adimini izledim ve kocaman bir masallah diyorum. Senin kiz cok hazimli, belki bakarsin dogum gününde yürür bile (öylede görünüyor hani)...öpüyoruz sizi

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra