22 Temmuz 2008 Salı

Zuzuuuuuummm


Canım kızım yavrum kuzumm gun gectikçe senden ayrılıp işe gelmek daha zor oluyor..sabahları artık hep uyaıyorsun.. yanından gittiğimde ağlıyorsun..
Bugun senden ayrılırken sana "Anne gitsin çalışsın sana ciciler alsın" dedim.. Ne kadar doğru acaba.. senin için mi çalışıyorum kendim için mi..
Daha hamile değilken acırdım annesi çalışan bebeklere..şimdi aynı durumdayım.. her gun vicdan azabı çekiyorum....

canım yavrum bi gun bu satırları okur musun bilmem ama seni çok seviyorum annemm kuzum zuzum benim..

5 yorum:

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Nurdancım senin bu kızın çok güler yüzlü, maaşallah ona.

NİL ÖZGÜNÜN ANNESİ dedi ki...

rabbim tüm ayrılıklarınızı bu kadar versin nurdancığım onun için çalışıyorsun o kendine güzevi olan aklı başında bi kız olacak geçmişe dönüp baktıgında iyiki çalışmışım diyeceksin canım...rabbim kimseyi evladından ayırmasın amin...

Adsız dedi ki...

ay nurdan yaaa okudum bende kötü oldum ah şu vicdan azabı ve çelişki hangisi doğru acaba:( sevginin de dediği gibi en kötü ayrılığımız bu olsun iyi olsunlar hayırlı evlat olsunlar inşallah:))zümram çok tatlı çok nazlı masum saf görüntülü bi bebek maşşallah:))

çilek kizim Meldam dedi ki...

kendini üzme Nurdan
tabiki ne yapiyorsak onlar için

Gülden ve Kasım Doruk dedi ki...

Maşallah Zümrama..
Nurdancım forumda da dediğim gibi kızın emin ellerde annenden başka kimse ona senin kadar iyi bakamaz..

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra