29 Temmuz 2008 Salı

Güle Güle..


Buraya yazması ne kadar da kolay..baban geldi..baban gitti..sen uyuyordun o giderken seni öptü uyandın kapıdan ananenin kucağından elsalladın babana..

Hep vedalar hep gözyaşları..Bu sefer son olsun dedim ..Yalvardım rabbime bu miraç gecesinde..Son olsun artık terminalden uğurladığım benden bir parça götüren yolcular..
Ağlamadım .. veda etmedim..çünkü gelecek..1 ay sonra baban burda olacak inşallah..

Sana bakanlar hep ya bu bebekte bişey var içimiz acıyor bakarken diyor..belki de babanın yanında olmayışından..

Bu arada 6 dişin hala uzamakta.. ve sen benm bebeklerde çok sevdiğim şeyi yapmaya başladın..1 parmak kaldırıyorsun.. o parmağını ben de ısırıyorummmm:))

2 yorum:

CeRkeS KıZı dedi ki...

canım benim..bizim sınavlarımız hep hasret üstüne ama ya sabır..elbet bitecek..herşeyin hayırlısı olsun..mekan ayrılıkları gelir gecer..gönül ayrılıgı göstermesin Allahım..bu arada parmak senin olsun ama bacaklar benimmm :)

NİL ÖZGÜNÜN ANNESİ dedi ki...

allah sağlıkla sıhhatle kavuştursun eşine, miniğimin babasına... rabbim hiç bir yavruyu anasız babasız büyütmesin.. kim diyomuş ya "bu bebekte bişi var içim acıyo" diye, onlar kendilerine baksınlar 1 ay nedirki hemen geçer allahım ebedi ayrılık göstermesin amin..

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra