4 Ağustos 2008 Pazartesi

Bir Dost vardı Çok Uzaklarda..


Bu elbiseyi bize sen daha karnımdayken semra teyzen aldı.. uzun zamandır ondan haber alamıyorum ve çok merak ediyorum..

Mesafeler ne kadar çok olsa da dostluk kazanr sonunda..Buna inanıyorum..

Bu elbise ilk hediyelerindendi ve ben bunu bi gün sana giydirebileceğime inanamıyordum..Şimdilerde çıkardım dolaptan nerdeyse bunun da zamanını kaçırıyormuşuz..Sıktı pantolonu ama bez çıkınca olurmuş yine..

Semracım elbet sana ulaşacağım bir gün..sen de kızımın üzerinde göreceksin bu elbiseyi..

canım kızımbenim hep yuzun gulsun yavrum..

1 yorum:

özgür dedi ki...

selam...
allah zümraya uzun ömürler ve sağlık versin..
umarım semra da o kıyafeti giydiğini görürü zümranın çokda yakışmış allah nazarlardan saklasın...
bir türlü yazamamıştım artık benimde göail hesabım var bundan sonra daha sık yorum yaparım...

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra