16 Temmuz 2008 Çarşamba

1 Yıllık Olmuş Blogumuz..


Canım kızım.. tam bir yıl önce bu gunlerde kafamda tasarladığım bu siteyi hayata geçirdim..Sen o zaman karnımdaydın.. şimdi gidip baktım da yazdıklarıma.. ilk yazılarımı koymak istiyorum buraya..

------------Rize günlerim Burak ımla çok güzel geçti..
Bir daha ne zaman giderim, burağımı ne zaman görürüm bilmiyorum..Benden uzakta büyümesi ne kötü.. İstanbulda geçirdiğim her günü kayıp olarak görüyorum..
Yanlış mı bilmem..
Ben Rizede yaşarken bu kadar Rize sevdalısı değildim..
Belki de bu sevda sadece anne - baba sevdası.. kardeşlerimin yeğenim burağın sevdası..
Verene kurban olduğum Allah ım bizim de rızkımızı memeleketimden ver ne olur.----------

Bir yıl geçip de dualarıma kavuştuğumu görmek ne güzel oldu İşte rizedeyiz ve rızkımız da rizeden İnşallah..Burak buyude de teyseeee diyor bana :))

ve sana ilk yazım kızım..

Bir kız bebek..
Hep oğlum olacak diyordum, eşimse kızımız olacak..Ben kaybettiğim oğlumun yerine bir oğlan istiyordum Rabbimden..
2,5 yıldır sakladığım mavileri kullanmak istiyordum doya doya..
Ama pembe nasip etti Rabbim..
İnşallah hayırlısı olur..
Kız ya da erkek senin hareketlerini hissetmek çok güzel yavrum..
Şimdi kızım diyemiyorum sana.. Bunu anlaman çok zor.. Ben bile anlatamıyorken..
Şu an tek dileğim beni bırakmaman .. ilk ağlayışını duymak, ilk adımlarını görmek istiyorum..
Ne olursan ol seni seviyorum bebeğim..

Ne kadarlık hamileydim bilmiyorum ama 20 haftalık tın sanırım.. Çok şükür şimd kucağımdasın..Oyy seni verene kurban olurum bennn...

1 yorum:

NİL ÖZGÜNÜN ANNESİ dedi ki...

rabbim bu satırları zümra kuzumunda okumasını geçmişi yad etmesini nasip etsin nurdncım allahım yavruna yavrularımıza güzel ömürler versin..

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra