15 Temmuz 2008 Salı

8 Aylık Olduk..


Yaşasın kızım büyüyor..Bugun 7 ayımız bitti 8 aylık olduk kızım sen 8 aylık bebek ben de 8 aylık anne oldumm seninle..

aslında her ay dönümünde seni atrtıp ölçüp yazmak isterdim ama denk gelmiyor doktor kontroluyle..gelişimden bahsedeyim biraz..

yürüteçle her yere yetişiyorsun artık..gell gel yaptığımızda yanımıza geliyorsun..hele ki elimizde krem tüpü varsa..Alkışı öğrendin ama uzun zamandır yapmıyordun dün tekrar yaparken gördüm seni..
Dün elimden yere bişey düştü ve eeeeeeee dedim..aynısını tekrar ettin hem de aynı tonlamayla buna bayıldım benn:))
bab-baba- ane-ee--de-de-ma-ma-fffff--seslerini çıkarabiliyorsun..
Dün ilk kez yüzüstüiken kollarını ve poponu kaldırdın sanki emekleyecek gibi ama emeklemedin tabi:) Nasılsa döne döne koltuk altlarına kadar giriyosun ya emeklemeye ne gerek var dimi :)

babanla ceeee oyununda çok gülüyorsunn.. bir de karnından sana yumulunca..
dun yazmıştım beşinci dişin patladı ama altıncıda çok zorlanıyoruz..dun gunduz ve bu gece çok huzursuzdun..calpol ve calgelle geceyi daha rahat geçirdik..

Dün yoğurt çorbası denedik ama pek sevmedin..onun yerine makarna yedin bir iki tane..Annen gibi katı şeyleri seviyorsun çorbaları değil..

İşte böyle canım yavrum..Ne olur bu ay emekle artıkkkk:))

3 yorum:

NİL ÖZGÜNÜN ANNESİ dedi ki...

canım kuzun burda aynı sana benzemiş maşallah kuzuma allahın nice 8 aylar 8 yıllar 80 yıllar göstersin kuzuma...

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Aman emeklemesin, bu seferde bıdır bıdır ordan oraya sürünüp duruyor:)) Koltuk diplerinde buluyorum Nazlı'yı:))

CeRkeS KıZı dedi ki...

aman Allahım tıpkı bana benziyor :P hehehe Nurdanım bu cadı aynı sana benzemiş :)) ne kadar güzelsiniz ya..videoyu da izleyememiştim şimdi seyrettim..ne güzel dede diyor ne güzel anne demiş..bunu yakalaman ne büyük hediye :) bebeklerin en cok ellerini ayaklarını severim inan ellerini yiyesim geldi Zümranın :)) kocaman oldu ya ben bile buna inanamazken senin inanmaman normal :) bence emeklemeden yürüyecek bu cadı bak gör..diş konusunda yapılacak herşeyi yapıyorsun zaten Rabbim yardım etsin..bol bol meyve ver boşver çorbayı :P öpüyorum ikinizi ama Zümrayı daha cok :))

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra