1 Temmuz 2008 Salı

Çay Başladı..

Elbette ekmek paramız ama sevemedim şu çay işini.. şimdi bile ben gitmememe rağmen hayatımı etkiliyor..
Annemler köye gitti çay kesmeye ve sana şimdi Nurcan teyzen bakıyor..O da yoruluyor çünkü Burak da var..koşa koşa eve gidiyorum bir an önce seni devralmak için..Annem de hem çay topluyor hem aklı bizde..Nurcan teyzenler bize taşındı beraber kalıyoz çay toplama dönemince..Bugun daha 2. gün bitmez bu çay:((

Bu dönemde asıl sorumluluk alması gereken kişi nedense etrafımızda yok..Olsun biz bize yeteriz gülüm..Canım kızım gene mızmızsın yine mi dişler..dün burnun da tıkalıydı seni az mı giydirsem çok mu karar veremiyorum artık..

herşeye rağmen hayat güzel..burda olmak güzel..seni hiç tanımadığım kişilere bırakmaktansa emin ellere bırakmak güzel..Allahıma binlerce kez şükürler olsun..yanlız değilim artık..Sen varsın yavrum..

7 yorum:

NİL ÖZGÜNÜN ANNESİ dedi ki...

Allah kolaylık versin nurdancım kardeşinden allah razı olsun iyiki varlar:)

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Nurdancım, bu bebeklere öyle üzülüyorum ki, canlarım benim kıyamam orda burda büyüyorlar bir şekilde:( off gene ağlayacağım...:(

Nurdanın Zümra'sı dedi ki...

evet malesef nazifecim ben çalışmazken bile acırdım annesi çalışan çocuklara kızım da öyle oldu malesef..

evet sevgi iyi ki kardeşlerimiz ailemiz var..

CeRkeS KıZı dedi ki...

ben geleyim gülüm çay toplamaya :) kimse istemiyor beni çay için zaten..bilmem ki niye :P yada Zümrayı postala bize Göktürk abisi gül gibi bakar ona :) üzülme sen olur böyle dönemler dediğin gibi en azından ailenin yanındasın..teyzesi de dayanır Burak abisi de üzmez..hepsi gecer..hem geliyormuş işte olması gereken daha ne olsun dimi :))

Adsız dedi ki...

:) ay o olması gerekeni bennnn...

neyse gelsin bakalım:((

HÜLYA dedi ki...

kız postala bana zümrayı hülya teyzesi ona gül gibi bakar.. hem hazal ve ceydada mis gibi ablalık yapar... sakın öznura yollaaamaaaa ( öznur bööööö) çocuğu metalci yapar... heheheheheehe

üzülme nurdancım zaman su gibi akıyor bide baktın ki çay may kalmamış... hadi öptrüm seni ve kızımı

Nurdanın Zümra'sı dedi ki...

hehhe metalci zümraaa aman almiim ben öznur yetiyo bize zaten:))

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra