24 Haziran 2008 Salı

Büyüyorsun..

Nihayet rizede de havalar ısınıyor dışarlar çok sıcak .. ev de ısınmış ama ben anlamadım daha:))

dün sana çok severek aldığım takımı giydirdim hem de üşüyecen diye korktum biraz öyle sevip tekrar giydirdim seni.. seni süsleyip püsleyip annanenle dedene gösteriyorum kapıdan ama vermiyorum onlar da çatlıyorlar:)

dede demeye devam ediyorsun dişlerini gıcırdatıyorsun uzun zamandır uyuyamıyorduk geceleri dişten hastalıktan bikaç gecedir bikaç kez uyanıyorsun çok şükür Allahıma..

sabah öyle guzel uyuyordun ki giyindim odada bişiler yaptım uyanmadın..gelmeden seni emzireyim dedim kucağıma alınca uyandın.. yusyuvarlak gözlerine öyle tatlı bakıyosun ki sabahları ..5 dakka emmedin bile ama uyanmış oldun:((
ben de fırsattan istifade iyice sevip gidip ananeyle dedin arasına bıraktım seni :) onlar yemişlerdir seni artık..

canım yavrum buyuyorsun..Öznur demişti kucağından taşacak bile..işte şimdi öyle..inanamıyorum..

5 yorum:

NİL ÖZGÜNÜN ANNESİ dedi ki...

Allahım uzun güzel ömür versin boncuk gözlüme maşallah nurdancım...

NİL ÖZGÜNÜN ANNESİ dedi ki...

Allahım uzun güzel ömür versin boncuk gözlüme maşallah nurdancım...

NİL ÖZGÜNÜN ANNESİ dedi ki...

ay niye 2 yorum oldu bilmiyorum canım

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Umarım uykuları düzene girer inşallah kısa sürede. Dişlerinin devamı da kolaylıkla çıkar inşallah.

Yoğurt nooldu yoğurt:))

CeRkeS KıZı dedi ki...

oyyy yesin Öznur teyzesi öpsün ısırsın koklasın :)oraya kadar gelcem de kızını benden saklayacan Nurdan öylemi :) çok beklersin :) ben gelene kadar Öznur bile der bu fıstık hehehe :)

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra