23 Haziran 2008 Pazartesi

Kızım anne dediiiiii...

Bu yazıya e başlık atsam diye düşündüm biraz.. çünkü yazamadığım 3-4 gunde öyle şeyler yaptı ki zümram..

kalabalık ortama gelişmiz kızıma yaradı.. Eskiden sadece kuru kuru gülen kızım şimdi dillendi..

perşembe akşam kızkardeşim altını değiştiriken abla Zümra dede diyoo diye çığlık attı.. tabi ben gittiim duymadım..Cuma akşam dizi zileyemedik hanfendi yeni öğrendiği için sürekli tekrarladı..ay bi de iki dişi görünmüyor mu dede derkennn:))inanamıyordum dede diyordu kızımmm..

cumartesi günü kızıma dede derken video çekmek istedim..bi yandan ben dede diyorum biraz durup o diyordu.. sonra bi ses..anneeee.. araya karışıverdi..

ilklerini çekebilmeyi hep çok isterdim ama hep kaçırdım..ilk dönüşünü çekemedim..baba deyişini dede deyişinini ilkini de çekemedim..

Ama hiç ummadığım bir anda anne deyiverdin ve kayıttaydım.. bu bana öyle bi süpriz oldu ki..

Ama bişeyleri söylüyorsun sonra depoya atıyorsun sanki bi süre tekrarlamıyorsun annem bugun hatırlatır tekrar:))

bu arada kaç gecedir uyumuyoruz ve 4. dişin de çıktı:))

Maşşallah kızımaaa..

7 yorum:

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Daha en son 3. dişiniz için yazmıştım yorum. Maaşallah 4. dişimizde gelmiş hayırlı olsun. Nice dişlere:))

Demek anne dedi, ne kadar mutlu ve duygulanmışsındır. Ben bile hala uyurken bebeğime bakınca, duygulanıyorum bu benim bebeğim diye... şimdi düşünüyorum da anne dediğinde nasıl bir duyguya kapılırım acaba diye.

Maaşallah... Allah nazarlardan saklasın inşallah.

çilek kizim Meldam dedi ki...

Ay ne güzel ilk Anneeeee deyisi kayitli
dairisi bize :)

Nurdanın Zümra'sı dedi ki...

pembelim canım darısı başınıza gerçekten inanamıyor insan..

ismoşş evet ya hiçbişewyi yakalayamadım ama en guzelini yakaladım kaydettim..

Gülden ve Kasım Doruk dedi ki...

maşallah kuzuma.. oğluşumla aynı zamanda konuştular.. ne güzel ve ne büyük bi olay dimi nurdan..

NİL ÖZGÜNÜN ANNESİ dedi ki...

Annelerin en güzeline en güzel hediye miniğinden olmuş maşallah...

HÜLYA dedi ki...

ooy yesin onu hülya teyzeeesiii.

ayv daha görmeye bile gelemedim. ama önümüzdeki hafta inşallah göreceğim planlarım o yönde nurdancım.. yeni dişiniz hayırlı olsun.. anne deyişinmide duymam lazııım.. öptüm sizi

Nurdanın Zümra'sı dedi ki...

anam hulya ben görmemişim bu mesajını yaa:(( iyi çok olmamış yazalı bulayım ben seni bi:)

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra