18 Haziran 2008 Çarşamba

3. dişimiz geldiiiii

Bu hafta herşeyi beraber yaşadın bebeğim..üst dişlerin ne zamandır kaşınıyordu ama bi ilerleme yoktu..önceki gun baktım iyice beyazlamış yarın çıkar bu dedim. ve dün baktım ki çıkmışşş..biz seviniyoruz ama sen kimbilir ne kadar acı çekiyorsun:(( üstten bize göre sağ dişin patladı..

dün karma aşını da olduk..artık tek aşın kaldı sonra 1 yaşına kadar aşı yok çok şükür..

ee zaten hastaydın dun gece beni hiç uyutmadın on dakka uyudun on dakka mızmızlandın hep elim beşikte salladım seni.. sabah uyurken bıraktım ame benden sonra ağlamışsındır eminim:((

dün senle çarşıya çıktık ne hoşuna gitti bebek arabaasında etrafı izlemek yayıldın iyice..ben de ehliyetsiz şöfor:))

gelirken sana süt aldık yoğurt yaptık akşam.. tuttu mu bilmiyorum..tutarsa tarif yazıcam isteyen arkadaşlar için..

6 yorum:

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Hadi bakalım, hayırlı olsun dişiniz. Allah'ım hayırlısıyla sıkıntısız bir şekilde dişlerin çıkmasına yardım eder inşallah!

*Ah Nurdancım ah, bu Nazlı beni çok üzüyor, son postu yazdım, okuyup okuyup ağlıyorum:(((

Nurdanın Zümra'sı dedi ki...

kız ne olduuu dur bakiyim bi:)

Adsız dedi ki...

Nurdancım hayırlı olsun dişiniz..

maşalllah Zümra'ya

çilek kizim Meldam dedi ki...

incileriniz hayirli olsun

NİL ÖZGÜNÜN ANNESİ dedi ki...

incileriniz hayırlı olsun allah 20 yaş dişinide görmemizi nasip etsin canım.. darısı benim cadıya olsun

Nurdanın Zümra'sı dedi ki...

çok teşekkürler kızlar..

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra