17 Haziran 2008 Salı

Öylesine ..

Hani her gün yazmıyorum ya bloğuna.. sanma ki o gunlerde seni az seviyorum.. ben seni hep çok seviyorum kızım.. ama artık akşamları yorgun geldiğimi hissettim dün.. gelir gelmez sana atılan ben seni biraz sevip yere koyup koltuğa uzandım:(

muz yemeye başladın artık bi de şeftali tattın azcık ekşiymiş annem şeker koymuş..benden gizli tabi:)yaptıktan sonra söylüyor bunları:)

bugun sana sut alıcam bi yoğurt denemesi daha yapalım bakalım..çorbayı reddediyorsun bu aralar:((

canım kızım mis kokulum benim bak özledim gene..burnumda tüttün..

2 yorum:

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Merhaba, sütü hazır mı aldın? Başarılı yoğurt denemelirini bizlerle paylaş olur mu? SEvgiler.

Nurdanın Zümra'sı dedi ki...

bu akşam alıcam pastörize kutu süt.. gecen yaptığımda tutmuştu kızıma gaz yapmıştı gene yazarım tutarsa:)

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra