2 Temmuz 2008 Çarşamba

Baban Geliyor..


Tam 1 ay 3 gündür ayrısınız baba-kız.. Artık geliyor ..Özlemişsindir sanırım kızım çünkü dayılarına ve enişteme gösterdiğin ilgi hat safhada..zaten erkeklere daha çok gülüyorsun bu kızlar hep mi böyle:))

Şimdi teyzene yardım eder sana bakarken diye umuyorum..bunu zaman gösterecek.. ne kadar kalır bilmiyorum ama ucunda gene bir ayrılık olduğunu biliyorum..Tayinler için gene gidecek ve sonra inşallah tamamen dönecek yanımıza..

Dün gene gezdik teyzen burak sen ve ben..arabada nasıl da yayılıyorsun herkesin gözü senin keyfinde valla:))

Sabah gene mis gibi kokuyordun..ama uyanma diye seni öpmeden geldim kuzum..
Canım yavrum özledim seni..

4 yorum:

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Hadi gözünüz aydın Nurdancım. Aynı konu benim abimle yengemde de var. Tam 1 senedir ayrı yaşıyorlar tayin yüzünden. Neyse ki bir kaç haftaya kadar kavuşuyorlar, tayinlerini hallettiler. Benim abim 657, yengem sözleşmeli çalıştığı için, abim yengemin yanına eş durumu ile gelemiyordu. Neymiş efendim, 657 olan kişi, sözleşmelinin yanına gidemezmiş. Nolacak o zaman ayrılsınlar mı? Bazen şaşıyorum bu kanunlara... Abim ve yengem ikisi yeniden tayin istediler, neyse ki şükür ikisininde aynı şehre çıktı. Allah kimsenin yuvasını dağıtmasın. aile düzensizliği zor gerçekten gördüğüm kadarıyla. Umarım sizde hayırlısıyla bu zor günleri atlatırsınız. Sevgiler.

CeRkeS KıZı dedi ki...

Rabbim hayırlısını versin canım..inşallah iyi olur..dur bakalım az tayin beklemedik seninle şimdi de bekleriz birlikte :) öpüyorum kızımı..o yayılmış keyfinden bende istiyorum :))

HÜLYA dedi ki...

canım hayırlısı olsun ... inşallah tez zamanda çıkar bu tayin.. zümramın şansına çarcabuk çıkar... bu arada gözünüz aydın babada geliyor oooh sefanız olsun artık baba kız postalarsın onları gezmelere.. valla ben evde şi yaparken kızları babaya verip parka gönderiyorum oooh bir kahve keyfi mest oluyorum ama yokluklarındadas hemen özlüyorum.. Bu annelik ne menen şey böyle... neyse iyiki anneyiz biz...

Nurdanın Zümra'sı dedi ki...

nazifecim çok şükür olarkavuşmuş biz de bi halletsek inşallah çıkacak umutluyum ben..

öznurcum o keyif malesef çocuklukta kaldı hangimiz yayılabiliyoruz ki..ama karalar burunmeye de gerek yok:) anladın sen onu:))

hulyacım görüşemedik sennle aklımdasın anneler köyde çay var malum kıyamet kopuyor buralarda bi koşturmaca..çay bitsin bi feraha erelim inşallah görüşeceğiz inşallahh..çok öpüyorum seni..

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra