27 Mart 2008 Perşembe

Büyüyorum..


her sabah yeni bir güne uyanıyoruz.. her akşam yatarken ne olur hasta olma kuzum diye dua ediyorum..belki de anne sütünden çok ilaç yuttun şimdiye kadar artık hasta olma ne olur..


gün be gün büyüyorsun..bi an önce kıyafetlerin küçülsün istiyorum:)


evvv gibi bişeyler söylüyorsun biliyosun annenin ev istediğini dimi:)


bugun hava çok guzel ama biz gene evvvvvdeyiz.. yaz bi gelse bi çıkabilsek seninlee..


rizeye gidişimiz adım adım yaklaşıyor sanki tek imzaya kaldı inşallah olur..


seni seviyorum kızım canım..


4 ay 12 günlüksün bugünnn..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

HER SEFERİNDE SİZİ GÖRÜNCE YORUM YAZIYIM DİYORUM AHADA BUGUNE KISMETMİŞ MAŞALLLAH ZÜMRA PRENSES PEK TATLI OLMUŞ ANNESİ O ARTIK ABLA, ÜZÜLME HASTA OLACAK DİYE ALLAH KORUYOR MELEKLERİMİZİ RABBİM YETERKİ DERMANSIZ DERT VERMESİN...SENİ ÖPTÜM MİNİĞİDE MINCIKLADIM AHA BENİM KIZ KISKANDI MIZLAIYO :)

HÜLYA dedi ki...

oy ben o ellere kurban olurum.. Çabuk gelin rizeye yaav ben bu kızı yemek istiyorum... Maşallah kocaman olmuş daha dün gibi hamilelik haberini alışımız... kurban olsunlar seni verene...Çooook severim onu beeen çoook

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra