31 Mart 2008 Pazartesi


yogi sen ve nana..
nanayı sen tam 1 aylıkken aldım senle bir büyüsün diye..
Bi bebek arabam vardı küçükken beyaz tekerli pembe bir araba..o zamanda da nerden bulduysak öyle güzelini.. nerde nasıl kaybettim bilmiyorum..keşke saklayabilseydim derim hep..
şimdi sen buyuyunce bu bebeğine bakıp iç geçiirme diye onu senin için saklayacağım..
yogiyi de sen üç aylıkken aldım.. o da senle yaşıt sayılır.. bi an önce buyusen de bi sürü oyuncak alsak sen oynasan ben oynasam:)
canım kızım evimin ışığıı..seni seviyorum yavrumm..
Tüm yorm yazan arkadaşlarıma teşekkür ederim..

2 yorum:

SSE dedi ki...

YAAA OKUYUNCA BENİM DE İÇİM CIZ ETTİ NURDANCIM, BENİM DE TÜM OYUNCAKLARIM ABLAMIN KIZINA VERİLDİ. O DA BAŞKALRINA VERMİŞ.

KEŞKE SAKLASAYDIMM:(( ZÜMRA ŞANSLI SENİN GİBİ HER DETAYI DÜŞÜNEN BİR ANNESİ VAR:)))

HÜLYA dedi ki...

ooy yerim ben bu kuzuy. ince düşünceli arkadaşım benim.. öptüm

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra