15 Mart 2008 Cumartesi

4 AYLIK OLDUM

bugun 4 ayın bitti işte.. gittikçe güzelleşiyorsun kızım sana her baktığımda her kokladığımda şükrediyorum ve belki de seni en çok ben nazar ediyorum..
gözlerin hala yeşil gibi 2 ay daha sık dişini değişmezse öyle kalırmış:) boşuna bilgisayar ekranıma yeşil göz koymadım dimi 9 ay baktım iştee:)

bugun yıne iğne olduk.. yarın da şurupla devam edicez gene hastasın kızım.. artık içli içli ağlamaya başladın gözlerinden yaş akıyor mahvoluyorum..

dönme çalışmaların tam gaz keyifli olduğunda ama daha dönemiyosunn..babana benden çok ve dikkatli baktığının farkındayım bunu bilahare konuşucaz hanfendi..

sayfana sonra resim eklicem
seni çok seviyorumkızım

seni severken söylediğim tekerlemelerden yazayım sana :)

seni bize kim verdi seni bize kim verdiiii
seni bize Allahım hediye mi gönderdiiiiii :)))))))

1 yorum:

HÜLYA dedi ki...

OOY SENİN HEDİYENE KURBAN OLURUM BEN.. ÇABUK GELİN BURALARA ÖZLEDİM SİZİ BEEEN... MAŞALLAH KUZUCUMAA...

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra