17 Şubat 2008 Pazar

Her gidişin bir dönüşü var (mı?)

işte son günüm ailemle..

5 yorum:

HÜLYA dedi ki...

oooy kurban olsunlar seni vereneee... ne kadar güzel bişe oldun sen yaaaf. yanı başıma gelip seni görememek içime ukte oldu valla. bu güzellikten nasıl mahrm kaldım allahım.. oooh seni doya dya koklamak vardı ama olmadı malesef benim zilloşum kıskandı heralde tamda çiçek açacak zamanı buldu... yaza hiç kurtuluşun yok zümroşum yiyecem seni

CeRkeS KıZı dedi ki...

demek döndün gülüm..hoşgeldin diyelim :) büyümüş kız bu cadı :) memleket havası yaramış..
meraktayım hemen anlat düzeniniz nasıl oldu..öperim

HÜLYA dedi ki...

ben bildiğim kadarıyla anlatayım.. bu fıstık rizeye geldi yine hasta oldu nurdancım pek bişey anlamadı sanırım rize gezisinden. Dönerkende hastaydı acaba şimdi nasıl onu bende bilmiyorum inşallah düzelmiştir.

Adsız dedi ki...

en kısa zamanda siteye geleceğim..şimdi daha ii zümram çok gülüyor ama yıkanırken çok ağlamaya basladı ne yapacağımızı bilemedik dün akşam..

yazıcam sonra..

HÜLYA dedi ki...

üzülme bu yıkanırknen ağlama işi zümraya mahsus bişey değil genelde tüm bebekler yıkanırtken ağlar... normal bişey yanii...

iyi olmasına çok sevindim bol bol öp benim için annesi hemde en kokulusundan miss gibi..

kız noldu tayin işi bi anlat gelişmelleri çatlatma beni burdaa

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra