20 Ocak 2008 Pazar

gitmek ya da kalmak..

Aslında kaçmak veya kalıp mucadele etmek demem lazımdı..ama çok yoruldum.. gitsem de dönüşü olacak ve yeniden mücadeleye başlayacağız belki.. tek umudum hava değişiminin sana iyi gelmesi.. bebek buyutmenin zevkli yanlarını göremez oldum ..akşam 6dan gece 3 e kadar uzattın ağlamalarını..sen ağla ben ağla nereye kadar..

tatilde babanı bırakıp gitmek geldi gundeme şimdi de.. cumaya bileti ayırttım ..gidersek sürpriz olacak rizedekilere haberleri yok çünkü..

bu heyecanla ne gece uyuyabildim ne de şimdi..

kararsızlık ne kötü bişey..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Nurdanım bu konuda ki fikrimi söyledim sana..ne diyeyim hayırlısı olsun..inşallah herşey daha iyi olur..güzel kızıma da pek yakışmış oyy kurban olayım :) habersiz bırakma ama olurmu..öperim..koklarım..ısırırım :))

Adsız dedi ki...

böyle bir durumda tek başına mücadele edebilmen çok zor Nurdancım bunu bir eksiklik olarak sakın görme sen iyi bir annesin.. Zümranın durumu tek başına altından kalkılabilecek bir durum değil.. Anneninde desteğiyle bu zor zamanı daha kolay atlatırsın bence ;) benim yanımda kızkardeşim ve ananem olmasına rağmen Azranın ilk 4 ayı kabustu :)) ama geçecek bu zamanı annesi üzülme.. seni asıl üzen onun ağlamalarına karşılık ne kadar çabalasanda elinden hiçbirşey gelmemesi dimi bunu çok iyi bilenlerdenim.. meleğini ve seni çok çok öpüyorum canım.. Allaha emanet olun..

Adsız dedi ki...

biliyorum öznurcum sana hak veriyorum aslında doğru olan senini fikrin..ama çok yoruldum biraz molaya ihtiyscım var..TEBDE MOLA VAR YA :)

halecim sen beni çok iyi anlıyorsun..3 ayını taamalarım en azından 20 gun kadar kalıcam..planlarım daha fazllaydı ama yanlız gelemem mecbur 20 gun sonra gelen akrabamla gelcem..
çok sağolun..

Adsız dedi ki...

canım meleğine maşallah bizde kızımla uğraşıyoruz seni çok özledim meleğine ve kendine iyi bak emi öptüm...

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra