20 Eylül 2007 Perşembe

İçime dert oldu..

Ah kızım..

ya sabahtan beri hareket etmedin..ne güzel herkes tekmelerden bahsediyor..neden sen areketsizsin bu kadar.. sen içimdesin sadece siyah beyaz makinalardan görebiliyoruz seni.. emin olabilsem sağlıklı olduğuna.. haraketli bebek sağlıklıdır..ya hareketsiz?

aptal şeyler okuyorum internette :( korkuyorum sonra.. yani çok nadir hareket edip ben burdayım demesen ölürüm bu gidişle..

neden kızım neden .. neden bu sefer herşey nrmal olmuor sanki..

doktor herşey normal dese de neden hareket etmiyrsun o zaman..o kadar küçüksün ki..orada bol bol yer var hareket etmen için..

ne olur yaa..

6 yorum:

CeRkeS KıZı dedi ki...

üzülme korkma..korkularının önüne dualarını koy..dualarımızı koy :) Nurdanım kucagına aldıgında bunların hepsi bitecek..az kaldı ya sabır :) mucuks
edit: ismi merak ediyorum çaktırmadan kulagıma fısılda..

Adsız dedi ki...

canım inanırmısın benim miniğim üzüdüğümde ve streslendiğimde çok kıpırdıyor yarın dr kontrolüm var ve ben acaba bu bebekte bi sorunmu var diye soracağım kesin bitanem üzülme ne olur allahım tek sağlıkla kavuştugumuz günü göstersinde kıpırdayıp kıpırdamaması inan önemli değil minik kızımla minik kızı ve annişi öptülk bitanem...

CeRkeS KıZı dedi ki...

isim güzel bence nurdanım :)ilk söyleyişte garip geliyor tabii ama ne bileyim 5 dk gecmedi ben alıştım mesela..hem anlamı da cok güzelmiş baktım netten..Göktürk içinde zor isim diyorlardı ama insan alışıp gidiyor..biliyorsun ben isimlerin isanların kişiliklerini etkilediğine inanırım..bu yüzden cok önemlidir..yalnız isminin altında ezilmesin kaldırabilsin bu ismi..ama ben ısındım bile yaaw :)) valla ne bileyim telafuz edince gözümün önüne ışıklar geliyor sanki :)

başkalarının begenmemesi önemli olmasın senin için..inan onlarda alışıp gidiyorlar..önemli olan sizin içinize sinmesi..mucuks

Adsız dedi ki...

sevgim canım benim inşallah güzel haberlerle gelirsin senin kız normal canım anormallik bizde var tembel teneke kızım işte :)

çerkezim canım bitanem..dediğim erkek kardeşim beğenmedi ya :( onun için kesinliğimizi kaybettik..
düşünmekteyim hala..
evet göktürk de zor ama çok güzel paşam benimm..

Adsız dedi ki...

bananee banane bende dymak istiyom ismi çatlarım yaaav... kulağıma fısıldan nurdanım....adıyla yaşar güzel prensesimiz inşallah

Adsız dedi ki...

bu isimsiz ben oluyorum

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra