3 Ekim 2007 Çarşamba

32 haftamız..

Canım kızım..

bu haftaki kontrolumuzde öyle üzüldüm ki.. seni deüzdüm belki de..Aslında bu sayfayı yazsam mı yazmasam mı diye çok düşündüm..kötü bir anı kalmasın istedim..

cuma günkü doktor kontrolumuz iyi geçmedi.. asistanlar baktı ve beni mahvettiler..Başın büyümemiş güya..ve sadece 100 gr. almışsın..koskoca 2 haftada..sonra başka bir asistan ölçtü 1400 gr dedi ama başın gene buyumemiş çıktı.. sonuçları prof. a götürdüm ve herşey normal dedi ama içim rahat etmedi ki..

sonra bir özel hastameye gittim ve dünyamı başıma yıktı hemen perinatolojıye gitmeliymişim yatarak tedavi olmalıymışım..

Ah kızım sütten ağzı yanan olmuşum bi kere..Ağlayarak yurudum sokaklarda ordan çıkınca..

ertesi gün iyi bir doktora gittim..Nihal hanım sağolsun beni çok rahatlattı 30+4 ölçtü seni ve herşey normal dedi..1600 gr olmuşsun :)

işte bak yukrada görüntün de var :)

sana çok cici bir mont aldım kızım onun içinde seni düşünemiyorum bile..Allahım nasp edecek mi o günleri..artık işyerimde 1 ayım kaldı ama sırtım felaket ağrıyor sadece masajla geçiyor bir süreliğine işte..

Bu arada hala bir ismin yok.. gecenlerde ismin belli oldu dedim ama büyük dayın beğenmemiş :)belki gene de o ismi koyarız ..hayırlısı bakalım..

keşke ben sana isim söylesem sen de beğendiğin isimde tekma atsan onu koysak dimi :)

Allaha emanet ol yavrum..Abine selam söyle anneciğinden..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

minik prensese ;
minik yaramaz prenses anneni üzdün hadi neyse bizleride üzdün sana özgür amcanla dua ettik 2 gece 2 gündüz..

canım nurdancım allahım başka kötü haberlerle karşılaştırmasın rabbim işini iyi yapan insan evlatlarıyla karşılaştırsın...

Adsız dedi ki...

ne zaman girsem bu sayfaya nefesimi tutuyorum..saklamıcam en az senin kadar korkuyorum..ödüm kopuyor hatta..

ne olursa olsun herşeyin hayırlısını versin Rabbim..ama iyi bir doktor bul ve onunla devam et yoluna..moral herşeyden önemli nurdanım..

montonu yesin öznur teyzesi..yanaklarından öpsün..mis gibi koklasın..Allah bana ve size o günleri nasip etsin..az kaldı..ya sabır :)

Adsız dedi ki...

uzun zamandır senden haber alamdım. korktum bende bu kıza bişeymi oldu diye aramaya bile cesaret edemedim. Korkutma bizi böyle..Minik prensesimize koca bir maşallah... yanlız bu pek çatıkkaşlı bir kız olacak nurdan hiç sana benzemyecek resme baksana kaşlarını çatmış...yav şu ismi de bana bakem nedir bu isim. allahım sağlıcakla kucağına almayı nasip etssin. bak kaç kişi bekliyoruz onu. bak az kaldı 8 haftan kaldı

Adsız dedi ki...

Ne olur kötü bişey olacak düşüncesini kafanızdan silin Allah bebeğinizi hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin ikinizede uzun ömürler versin inşallah. Herşeyin başı moral. Hem ölçümler çokda birebir doğru çıkmıyor içiniz rahat olsun. O Allah a emanet siz mutlu ve huzurlu oldukça yerinde daha iyi olacak unutmayın.

Adsız dedi ki...

sevgicim canım Allah razı olsun senden de özgürden de..Babalığını doya doya yaşasın inşallah..

öznurcum bu korku kalacak üstümüzde galiba doğduktan sonra da kimbilir neler gececek aklımdan..bekliyoruz öznur teyzesiii..

hülyacım ismi yazarım ama vazgeçtik zaten..evet az kaldı hayırlısıyla bi atlatsak..kız ağzını görmüyon mu somurtkan kızım benim .. garibim 2 gunde 3 ultrasona girdi nasıl kızmasın :)

seda hoşgeldin çok teşekkür ederim..İnşallah öyle olacak sadece sabır lazım..

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra