15 Eylül 2007 Cumartesi

29.haftamız


Canım kızım..
artık ismin de belli:) ama sürpriz olacak :)

dün yeni bir doktor ziyaretinden döndük.. herşey yolunda ..öyle güzel uyuyordun ki ultrasonda bakarken..iki elini yüzüne kapamış uyumuşsun hareket de etmedin yine :(

NST de kalbini dinledim belkş onbeş dakika..Ben yaşadıkça o kalbin hiç durmasın yavrum..

1100 gr olmuşsun normal ölçülerdesin ama bi top gibi çocuk yapamadım ya seni :)

sabah da gidip iğnei oldum bu hafta da akciğerlerini garantiye alalım dimi :)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

canım benim ne güzel yazmışsın duygularını....
allahım meleğini meleklerimizi bizlere bağışlasın.. ay Nurdan yaa şişko çocugu napacan canım yaa kız zayıf olsun sağlıklı olsun.. sonra bol bol emdirir kilo aldırrız sen merak etme :)

Adsız dedi ki...

canım ben formdan fatma(çiğsem)
gerçekten sayfan çok güzel olmuş meleğinin sağlıklı olmasına çok sevindim allah hayırlısıyla kucağınada almak nasip etsin inşallah

Adsız dedi ki...

fatmacım çok teşekkür ederim çok mutlu ettin beni :)

sevgicim evet basa basa emziricem inşallah emen bi çocuk olur tabi sizinkiler de..

Allahım onların reimlerini de koymayı nasip etsin..

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra