8 Eylül 2007 Cumartesi

950 gr lık bebeğimmm


canım kızım..

uzun süredir yazamadım sana çünkü yasaklandı işyerinde ve giremiyorum siteye..

gece hafta yani 28 haftalıkken doktora gittik.. kağıtlarda ilk baktığım şey senin kilondu..öyle ya her akşam süt içmiştim ve tek hedefimiz 810 gr ı geçmekti..

yuppyy dedim kendime geçmişiz kızım tam 950 gr olmuş..

herşey yolunda şimdilik.. ama erken gelirsin diye doktor akciğerlerin için iğne verdi bize..

şimdi de iğneden geliyorum bu sefer hemşire canımı çok yaktı :(

herşey senin için bebeğim..ne olur ben değil sen kilo al top gibi bi bebeiş ol ki doğunca doya doya sevelim seni :)

seni çok seviyorum kızım beni hiç bırakma..
Bu arada doğum çantamızı aldık.. bu defa çok severek alım inşallah kullanmak nasip olur:)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

yaa annesi gördünmü sütün faydalarını. maşallah kızıma maşallah. o senden daha cesaretli çıktı nurdan bak sen hala korkarken o sıskı sıkı sarılıyor annesine. ayrıcana çantanıda pek kokoş . çok sevdim. güzel günlerde kullanmak nasip olsun.. okşa minik kızımı benim için

Adsız dedi ki...

güle güle kullan gülüm..iyi ki takım almamışsın..boşver zaten kullanılmıyor pek..
demek kilo almış prenses çok sevindim..iyi bak kendine mucuks

Adsız dedi ki...

Hulyam canım evet sütün faydalarını gördük çok şükür..okşadım gitti teyzesi:)

Öznurum canım özledik seni..öptüm..

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra