20 Ağustos 2007 Pazartesi

19 Ağustos 2007




Evlilik yıldönümümüz..4. senemiz
Her seferinde bi yerlere tıkılıp kalırdık ya.. Bu sefer denk geldi bi güzel gezdik..Kızıma ciciler de alacaktık ama pazardı ve heryer kapalıydı :(
birbirimize bulaşık makinası hediye ettik :))

Boğazda balık yemeye çıkardı eşim beni :) eve evet eminönüne gittik..öce feribotla bi boğaz turu denize bol bol baktım içime çektim masmaviydi çok güzeldi.. dönüşte de tarihi balıkçılardan balık ekmek yedik oohh değmeyin keyfimize kızımla :)

Ah Ah aslında şu kadınları mutlu etmek ne kolay ama anlamıyorlar işte..

Harika bir gündü..Hee bir de muhammetin çakmadığı ama benim gözüme takılan ayrıntılar vardı ki öldüm gülmekten :)

Kocasının tüm ısrarlarına rağmen fasülye gibi kendini nimetten sayıp içecek almayan o pek güzel! bayan, otobüste müzişk dinlemek için kulağına bilgisayara takılan kocaman kulaklık takan o çocuğa kadar :) hepsi çok güzeldi..
ve iki resimle süleyelim gezimizi dimi..

7 yorum:

Adsız dedi ki...

hep benim yapmak istediğim şeyi yapmışsınız ne güzel..Gürhana cok derim bana balık ekmek yedir diye ama ı ıhhh anlamıyorlar nurdanım :))gez güzelim gez sonra gezemicen zaten :P
Allah sizi ayırmasın..Nice seneler versin torunlarınızı da görün-görelim-inşallah..mucuks

Adsız dedi ki...

nice mutlu senelere...

ay biz kadınlar ne ayrıtıcıyız valla benimde gözüme hep muzur şeyler batar.

allahım bir dahaki yıldönümüzde bebeişinizle görmeyi nasip etsin... ee artık biz senden çok ona bakıcaz nasıl olsa...

Adsız dedi ki...

Nice mutlu senelere güzel kardeşim. Hayatta hep mutlu ol inşallah, bıcırımız sana en güzel evlilik hediyesi olacak. Allah sağlıkla kucağına almanı nasip edecek. Gecikmeli de olsa sana konu açtım. Biz seni çok özledik, gel artık, gel, gel, gel.

Öpüyorum, MUKU

YAKAMOZ dedi ki...

nurdanım evlilik yıldönümünüzü birde burdan kutliyim gülüm.. Allah ağzınızın tadını bozmasın ömrünüz boyu hep aynı yastıkta huzurlu ve mutlu kalın canımmm.. Sen anlatırken ben imrendim valla :))güzel bir gezi olmuş..

Adsız dedi ki...

nerdesin..

Ilknur dedi ki...

Canim, kader arkadasim, tatli annem benim...

Gec de olsa bende senin evlilik yildönümünü kutlamak istiyorum hayatim.

Senin bana cepten mesaj attigin gün ben hala türkiyedeydim o yüzden yazamadim, eger istanbul'da olmus olsaydim muhakkak seni görmeye gelecektim...insallah kismetse seneye yazin istanbul'a geliyorum, o zaman kizini kollarima almak nasip olur insallah....

Kizina actigin günlük o kadar güzelki Nurdan, insan bakmaya kiyamiyor....kocaman bir masallah...bence kizin icin en güzel hediye...

Geciridiginiz o güzel günü öyle bi istahli anlattinki, benim bile balik yiyesim geldi, halbukisi hiiic sevmem baligi...afiyet bal seker olsun sana ve kizina...

Insallah seneye üc kisi olarak, kizina pembisleri giydirmis ve sööööyle havali havali gezdiginizi yazarsin, bende burada catlarim...

Seni ve isimsiz prensesimi cok cok öpüyorum tatlim, Allah'a emanetsiniz....

Adsız dedi ki...

canım ilknurum iyi ki gelmişsin..
inşallah görüşürüz bir gün yüzyüze ben de ensarımı doya doya severim..

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra