17 Ağustos 2007 Cuma

Özledim seni..

Canım yavrum..
15 gün oldu seni göreli..İçimde kıpırtıların olmasa ne yapardım bilmem.. çok özledim seni..Ama seni iyice besleyip büyütüp öyle gidicem doktora inat ettim..bak süt bile içiyorum artık..koca bi bardak yarsın sana diye.. Bi dahaki gidişime doktor amcan 900 gr olmuş desin diye :) ne olur şu 810 gr ı geç artık.. neden diye sorma..

Artık sık sık tekme atıyorsun bana.. o kadar güzel ki bunları hissetmek.. Anneler özlermiş sonradan bu tekmeleri.. o yüzden sen tekma atınca duruyorum bırakıyorum tüm düşüncelerimi seni dinliyorum..içime sindiriyorum bu hissi..

şu an 25 haftam dolmak üzere..77,5 kilo oldum ellerim ve ayaklarım şişiyor hele hafta sonuna doğru..Patlıcan bile yiyorum artık :)

Gecende rengarenk çoraplar aldık sana..minicik ayaklarına ne güzel olacaklar kimbilir..bunları hayal edemiyorum bile..Bi gün hastaneden sen kucağımda eve döneceğime inanamıyorum..

Muhammet de iyice babalığa alıştırdı kendini..ilkinde hiç böyle değildi..artık karnım büyüdü ve o da inanıyor baba olacağına..

Hala bir adın yok.. Berin demek geldi sana içimden ama annem beğenmedi.. b harfinden vazgeçiyoruz galiba..İnşallah sana senin gibi güzel bir isim koyacağız bu sefer hastaneye isimsiz gitmeyeceğiz.. bir de çorapsız :))

5 yorum:

CeRkeS KıZı dedi ki...

gitmeyeceksin nurdanım :) karnının kocaman olmuş halini merak ediyorum :) bol bol foto ceksin seni muhammed tamammı..mutlaka istiyorum :) şimdi bebek.comda yazdıgın mesajı okudum geldim buraya..gözlerim dolu dolu..bende alıcam kucagıma güzel kızına tamammı..sen şimdi kimselere vermek istemezsin ama bana ver :)) koklamak istiyorum olurmu :))

ZRPNDT dedi ki...

:) Allah'ım hayırlısıyla almayı nasip etsin kucağına... İsim ne olacak? Berra nasıl?

ZRPNDT dedi ki...

Bu arada ben FZ

Adsız dedi ki...

Ay ben de şeküre kim dedim :)
Galiba b harfinden vazgeçiyoruz berra ailemizde var fatmacım..Annem de berin i sevmedi kısaymış ve onların dili dönmezmiş..şimdi isimsiz yani :)

Öznurum sen gel hele valla vericem kucağına :) İş arkadaşlarım da öyle diyor kimseye vermezsin diye.. Hele bi doğsun da veririm herhal :)

Adsız dedi ki...

aaa bende isterim valla.

hemde herkeslerden önce ben alıcam kucağıma onu görürsünüz. bu kadar da idaalıyım yani...

sevsinler senin minik kızını.. he hee benim kızım senin kızını seveeeer. oooh bi mıncıklayayım onuda nurdanın içi gitsiiin

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra