3 Ağustos 2007 Cuma

Kırdım Zincirlerimi..

Evet kızım kırdım zincirlerimi nihayet... gecen hafta sana almak içn uzandığım ama bana daha erken diyenler yüzünden hevesim kaçıp alamadığım bir pembe takım aldımmmm:)
ne tuhaftı o anım..gözlerim doldu.. ben ne yapıyorum derken bir yanım, bir yanım da çocuklar gibi sevinçten uçuyordu..

Ah kızım neden hareket etmiyorsun.. hızlı hızlı tekmelesen beni daha bir umutlu olacağım..

sonra resimlerini de ekleyeceğim buraya.. kimselere söylemedim sana alışveriş yaptığımı :)ee daha durur muyum başka bir takım daha aldım sonra.. ayaklı altlıkları var.. çok güzeller..
oğluma mavisini almıştım bunun benzerinin..çok hevesle severek almıştım..

inşalllah sana giydirmek nasip olur kızım canım yavrum..

Ceyda gibi güzel ve yuvarlak kafalı ol emi :))

eve gidince sana bir çekmece ayarladım hemen..örtüsünü serip içine cicilerini yerleştirdim..e hediyelerin de vardı onları da koydum..

Artık senin de bir çekmecen var..canım yavrum 472 gr lık kızım benim..bak süt içiorum ne olur sen al bütün gıdasını yavrum..
Seni seviyorum..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

nurdanım bugun sesini duymak nasıl iyi geldi bana bilsen..sonra teyze kızı ile çekiştirdik seni..dua ettik güzel kızın için..madem sende hediyeler almaya başladın ozaman bende yollayayım da cekmecede yer kapayım :) adresi yazı ver sitede özelden..hep dualarımdasın unutma mucuks

Nurdanın Zümra'sı dedi ki...

olmass öznur teyzesi senin çekmecede yerin her zaman var.. sahibi olmadan hedaye kabul etmiyoss:)
bir gün bebiş görmeye gelirsin getirrisin o zaman..

sen gel yeter ki hediye de istemez bi kere altını değiştirirsin olur biter :)))

Adsız dedi ki...

canım ne guzel ifade ediyosun hislerini...
RABBİm seni ve bebeğini korusun...

Adsız dedi ki...

aferim sana.

devam et. kızınla daha sarmaş dolaş olcaksındır.

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra