30 Temmuz 2007 Pazartesi

İlk elbisen..(semra teyzenden)


Canım kızım..

Daha sen ortalarda yokken ben abinin acısını hissederken benimle yola çıkanlar vardı..sana hepsinden bahsedeceğim elbet doğunca..

Ama bazıları öyle özel ki benim için..Dün fırfır teyzenle buluştuk..Harika bir gündü..Saatler nasıl geçti anlayamadık..günün sonunda karar verdik ki,yarım gün bize yetmiyor :)


Canım semram,güzel gönüllü arkadaşım ..Biliyorum ki sen de en yakın zamanda bebeğine kavuşacaksın hatta bence ikizlerine :)


Kızım semra teyzen sana çok güzel ciciler almış..hem de ben bir gün öncesinden hevesim kırık ortalarda dolanırken..Sana dünyaları alasım var ama korkularım ve onları teteikleyenler de var kızım..Ama seni sevenler sayesinde ne sen ne ben boş kalmayacağız işte..

işte ilk kız elbisen .. Ben çok sevdim ..


Seneye yazın üzerinde görmek nasip olur inşallah..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

ben onun elbisesinide o elbiseyi giyecek meleğide bunları kaleme alıp hoş bir blog hazırlayan bu tatlı hamişide yerimmm nurdanım çok güzel olmuş burası ellerine sağlık gülümmm hayırlısıyla ilk bebiş resimlerinide görmeyi nasip etsin Rabbim..Kendine iyi bak Allaha emanet ol tatlım :)

Adsız dedi ki...

nurdaaaaan bak oraya gelip dayak atcam sana haaa. kızıyorum ama sen hala böyle karamsarsın ya ben deli oluyorum burda. Yavrum bebeişinede kendine de eziyet etmekten vazgeç yaa. senin bu psikolojin bebeişi de etkileyecek haberin olsun. Kafandaki kıyaslamaları bir kenara at buda öyle olursa düşüncesini getirme aklına. Akıllıya 40 gün deli demişler adam deli olmuş misali. aklına iyi şeyler getir ve en kısa zamanda bebeişin için alışverişe çık bu hem ona alışmana hemde aklındaki kötü şeyleri silmene yardımcı olacaktır. Hadi bakim abla sözü dinle yoksa alacam elime karayemiş sopasını. Biricik kızın sana gliyor ama sende tık yok aaaaa olmaz ki kardeşim böyle. çocuk geldiğine geleceğine pişman olacak bu gidişle....

Nurdanın Zümra'sı dedi ki...

Canlarım yaa :)
Halecim çook teşekkür ederim..inşallah eklemek nasip olur biraz daha buyusun ultrason resimlerini koyucam inşallah :)

Hülyam karayemiş sopası he :)
aman o çok acıtır yaw insaf :)çok haklısın hülyacım ya yok ben ona çaktırmıyorum korkularımı..
ama o da hareket etmiyor inatla :(
çok az hareketi var..

ama dr normal dedi..

öptümm..

Adsız dedi ki...

dr normal diyo sen hala anormallik arıyosun .. hele doğsun kızım bir bir şikayet edeceğim seni.pişman olacaksın bu konuştuklarına.

kızım senin bu yaptıklarına anca karayemiş sopası layık. sen kendini kandır gülüm o senin göz kırpmanı bile hissediyor nerde kaldı korkuların endişelerin.

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra