24 Temmuz 2007 Salı

Beşiğini nereye koysak :)

önceki gün yani cumartesi temizlik yaparken,elime bir metre alıp odanın orasını burasını ölçmeye başladım..
Sonra da muhammeti çağırıp bi baksana buraya beşiği koymak için ne yapmak lazım dedim?

Bir süre sonra beşiğini ve şifonyerini nereye koyarız diye baya bi plan yaptık..

Sonra kendime geldim..inanamıyorum bunu yaptığımıza..Allah ım bunun planını yapmak bile ne kadar güzel.. şurada tam şu kenarda bir beşik olacak işte..içinde de sen kızım..

sen benim mucizemsin..Seni ellerimde tutana kadar inanamayacağım bir mucize..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

canım sen sabretmesini bilip tevekkül ettin isyan edip karartmadın yüreğini mevlamda sana en iyisini verecektir sil yüreğindeki kuşkuları acabaları... yersiz karamsarlıklarala dağlama yüreğini.göreceksin herşey çok güzel olacak birde bakmışsın ki o beşiğin içinde küçük nurdanla geceleri sabahlıyorsun.

Adsız dedi ki...

Bloğunu okudum ve bir damla yaş sıyrıldı gözlerimden senin için dua ediyorum...

Nurdanın Zümra'sı dedi ki...

Hülyam seni burada görmek ne güzel..İnşallah canım.. o günleri bi görebilsem..inanamıyorum hala..

Capris canım çok teşekkürler..bu sefer olacak inanıyorum inşallah..

Adsız dedi ki...

heh şöyle :) biraz kendini bırak..bak nasıl buluyorsun yolunu :) keşke bende olsaydım da beşiğin ucundan tutsaydım :))

Adsız dedi ki...

Canım Rabbim prensesinin hep güzelliklerini yazmayı nasip etsin sana.. Sen imtihanını başarıyla geçtin ve bunu hakettin gülüm :))Herşeyin en güzeli hep sizinle beraber olsun.. Artık hep pozitif düşüneceksin tamammı şekercim bak kötü günler arkanda kaldı.. :))

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra