20 Temmuz 2007 Cuma

Beni korkutma kızım..

Dün ellerim gitmedi klavyeye..Hareket etmedin bi türlü..Biliyorum bu dönemde hareketlerin periyodik değil..ister oynarsın ister oynamazsın..Ama anneni de düşün kucuzuğum..
toplamda bir tüm gün ve bir tam gece ayrıca öbür gün de öğlene kadar hareket etmedin..Tembel kızım..Babana mı benzedin yoksa :)

Çok korktum ..türlü senaryolar geçti aklımdan..çok şükür ki hiçbiri olmadı..dün öğlen 11 gibi hafiften bişeyler hissettim yine..

Kıyamam uyuyormuydun ki?

ee sen de hızlı başlamasaydın bu hareket olayına.. alıştım bir haftadır kudurukluğuna bekliyordum bende :)
Canım kızım..Ne olur anneni hiç bırakma..Dün kendime bi takım daha hamile kıyafeti aldım.. hem giymeye utanıyorum hem özeniyorum doğrusu..

sana da üstü paletli altı çıtçıtlı ve kabarık duran bi tulum alacaktım.. Ama sen kışın doğacaksın ya daha sıcak şeyler almak lazım sanırım..sana pembe ciciler almak için sabırsızlanıyorum kızım..7 aya kadar almayacağım diyorum ya inşallah tutabilirim kendimi :)

Hadi kızım ben burdayım de.. az önce yaptığın gibi yine bi dirsek at bana :)

Seni seviyorum..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

canım inşalah bu sefer evlatlaırmızı kucagımıza alabileceğiz erkek evlat konusunda aynı duyguları paylaşıyorum ve seni çok iyi anlıyorum herkes bana oğlun olur derdi belkide kendimi çok kaptırdım oğlan düşüncesine ama son ayda yaşadıklarımdan sonra eşime dedimki sanırım allah bize ceza veriyo kız erkek farketmez o olayları yaşadıgımda sadece sağlıklı olması vardı aklımda ve kendi düşüncelerimden utanmıştım allahım inşalah kızlarımızı bizlere hayırlı evlat olarak verir..

Nurdanın Zümra'sı dedi ki...

Evet sevgim aynı şeyleri ben de düşündüm..Hastanede bikaç görüntü gözüme takılana kadar..
Bu sene az sayıda kız var ve biz onların şanslı anneleri olacağız:)

Adsız dedi ki...

oyyy canım benim minik kuzusuna sitemde edermiş.. annesi o çok küçük ve hareketleri senin dediğin gibi periyodik olmayabilir bu dönemlerde.. daha çok tekmelerle bıktıracak seni merak etme :)O çok güçlü bir kız ve seni asla yanlız bırakmayacak bunu iyice yerleştir kafana tamammı canımıniçi.. Dualarımdasın..

Adsız dedi ki...

merhaba nurdan ben aylin (ceee) belki hatirlarsin forumdan (bebek.com) hamile oldugunu bile bilmiyordum ki forudma cetvelini gorunce sasirdim ve cok sevindim hic ayrinti yokmu diye bakarken blogunu gordum o kadar cok sevindim ki dua ettim senin ve bebegin icin ins saglikla kucagina almak ve buyutmek nasip olur canim takip edecegim devamli sevgiyel saglikla kal

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra