17 Temmuz 2007 Salı

İlk hediyen..

henüz ismi bile belli olmayan masum yavrum...
5 aylık oldun artık..Bugun 21 hafta 2 günlüksün:)
Hareketlerin özellikle şöyle ben yatıp uzandığımda daha net geliyor..Buralarda yazdığına göre 360 gr olman lazımmış.. Abini 810 gr doğurmuştum ya.. o kiloya ulaşmanı sabısızlıkla bekliyorum ve onu hızla geçmeni..

Korkularım isteklerimin önüne geçiyor kızım..

aslında dünyaları alasım var sana..pembe badiler, güzel ayakkabılar,hazır bezlerin,ıslak mendillerin, pişik kremi, mini bir kot etek :) Ama olmuyor işte yine aynı hüsranı yaşama istemiyorum..
Lakin bugun şefim eline bi poşetle geldi.. bi baktım bir bady.. senin oğlana küçük bu dedim..Sana aldım dedi :)
ilk hediyen üzerine kedi ağzı burnu çizili bi çıtçıtlı bady..İlk hediyen,ilk eşyan kızım..

sen yeter ki sağlıkla gel..varsın seni ameliyat çarşafına sarsınlar..eşyan olmasın..yeterki sağlıklı ol..doğduğunda bağıra bağıra ağla.. sesini duyayım doya doya..kokunu hissedeyim..
seni seviyorum kızım..Bak kızım demeye de alıştım..
Barıştık mı?

6 yorum:

CeRkeS KıZı dedi ki...

hep gözlerimi dolduruyorsun nurdan..tesadüfe bak bende hediye aldım kızına dün :) ne oldugunu söylemem..görünce ilk aklıma sen geldin...Gürhan sordu hatta yollayacakmısın diye..bilmem dedim bilinçsizce..seni üzer mi mutlu edermi..susuverdik birden..ama aklımdan şu gecti..dogdugunda başka şeylerde alır hepsini bir yollarsın :) aklımdan geceni sevdim mutlu oldum..rahatladım..korkularımı sildim..içimdeki sese güvendim..sende bana güvensen :))

korkma...aslında bunu söylerken bende korkuyorum ama Rabbime inanıyorum..bu sefer kucagına alacaksın yavrunu..

Adsız dedi ki...

Artık karamsarlık istemiyorum Nurdan. Artık sevinç görmek istiyorum.

Muku

Adsız dedi ki...

Herşey çok güzel olacak inan. Yüce rabbim sağlıkla nasip edecek inan.

Muku

Adsız dedi ki...

Öznurrr yaaa.. sen de benim gözlerimi doldurdun..Alma bişey sen gel yeter.. merak da ettim şimdi..
ama ben daha bişey almadım ki..Annem de alacakmış:)

çok sağol gülüm benim..

mukum, iyimserim inşallah güzel olacak..Buna inanıyorum .. kkorkularım var elbet ama mutlaka iyi olacak bu sefer..

Adsız dedi ki...

Bebişimiz büyüyor.Cicilerde alınmaya başlandı...Mutluluğunuz daim olacak inşallah.
NuR

Adsız dedi ki...

herşey çok güzel olacak üzme kendini sakın.. banada çeşmeleri açtırttın burda zaten sulugözlüyüm :((

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra