13 Temmuz 2007 Cuma

Bana küstün mü?


Hala alışmaya çalışıyorum sana..Belki de hamilelik depresyonundayım..çığlıklardayım ama duyuramıyorum kimseye..

Yazmaya bile korkuyorum..Ya bu da diğeri gibi olursa diyorlar bana..

Şimdi sana nasıl anlatacağım bilmiyorum..Neden kendimi bu kadar erkek çocuğa hazırladım onu da bilmiyorum..

Dün sana pembeli kırmızılı kıyafet bakmak istedim..öyle göz ucuyla yani..

Ama olmadı..içimden gelmedi..Bunu düşündüm, söyledim..

Ve sen bana küstün hareket etmiyorsun dünden beri..

Korkuyorum..

Seni herşeyden çok istiyorum bebeğim..Beni bırakma ne olur.. Bana biraz zaman ver..

Ne olur bebeğim.." Kızım " diyebilmem için bana zaman ver..

Ve ne olur sağlıkla gel bana rağmen :(

5 yorum:

CeRkeS KıZı dedi ki...

kıyamam sana :( hiç küsermi..o da anlamaya calışıyordur..Nurdanım kız erkek farketmez senin için biliyorum..bu erkek takıntısını da anlıyorum..ben bile anlıyorsam sende anlıyorsun..ama Rabbim onun yerine sana arkadaş olacak sarılıp aglayabilecek bir kız evlat nasip etti..bak abisinin yerine bunu al dedi..itirazımız var mı :) hayırrrr :)) alışmak ne demek gülüm..kurban bile olursun..hele al kucagına..bütün acılarını unutturacak sana..kokusu yetecek..abisi yolladı onu unutma :)

CeRkeS KıZı dedi ki...

birde sormuşsun ya aktiflik durumunu...http://www.realist.gen.tr/ buradan kayıt ol..anasayfa giriş vs diyor ya oradan..sonra sana bloguna koyman için bir kod verecek..onu da blogundaki şablon kısmına kaydedeceksin..dene bakalım olmazsa yaz yine..

CeRkeS KıZı dedi ki...

nerdesin

Adsız dedi ki...

nurdancım böle dusunme canım yaaa..hersey daha da guzellesecek munık kızınla....

Adsız dedi ki...

Tüylerim diken diken oldu be adaşım.Dualarım seninle.Allah'ım sizinle olsun

NuR

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra