12 Temmuz 2007 Perşembe

Bir bebek bin dilek..

Seni ne kadar zamandır bekledim.. nasıl özledim yavrum bir bilsen..
Yılmadan umutla istedim seni..Sen beni istemiyorsan ben seni hiç istemiyorum demedim hiç..
Eskiden böyle değilmiş.. kolaylıkla geliverirmiş bebekler..Oysa sen nazlı bebişlerdensin..
4 yıla gidiyor evliliğimiz deyince babana şok oldu , o hala üç sanıyormuş :)
4 yıl bebeksiz gecen bir evlilik , yarım kalan tamamlanamayan bir aile..

Bir bilsen sana dünyaları alasım var..Ama korkuyorum işte.. Kullanmak nasip midir acaba?

Bloğunu bile açarken çok düşündüm,oğluma yazdığım günlük gibi olur mu acaba:((

En son önceki gün gittim dr a.. Seni gördüm hareket ediyordun..Hipotalamusuna baktı dr :))
vee kız dedi..
25 cm olmuş boyun ve 300 gr olmuşsun..Ah bir de bir hafta geriden gitmesen..
Doğunca sana çabucak okumayı öğretmem lazım..Bir gün bunları okuyacaksın dimi kızım..

Baban ve ben seni çok seviyoruz ve sana kavuşmayı bekliyoruz..

6 yorum:

Adsız dedi ki...

nurdancım sayfanız hayırlı olsun...
hersey cok gusel olcak arkadasım bu sefer...ilklerdeki uzuntulerimiz ikincilerle silinip gitcek inşallah...RABBİM kızını hayırlı evlat eylesin inşallah..ona saglık sıhhat huzur basarılar nasip etsin...
optuk sizi...

Adsız dedi ki...

canım blogun hayırlı olsun ..allahım prensesıne kocaman upuzun saglıklı omur nasıp etsın ...

Adsız dedi ki...

nurdan hanım blogunuz hayırlı olsun ne güzel dört yıl sonunda kavuşabilmeniz bebeginize...bizde dördüncü yılımızdayız..inşAllah bizde kavuşuruz bu yıl bizede dua et olur mu ?

kızına hayırlısıyla kavuşman duasıyla...

Nurdanın Zümra'sı dedi ki...

Beyzacım çok teşekkür ederim..Ben de öptüm seni ve göbişini :)

Tubacım Allahım senin ikizlerine de sağlık nasip etsin canım..

Rümeysa cım inşallah Rabbim daha fazla bekletmez sizi..Meleğinizi bir an önce yollar size..
Her zaman bebek isteyenlere duacıyım..

CeRkeS KıZı dedi ki...

nurdan sen böyle yazdıkca gözlerimin dolmasından başka elimden ne geliyor ki diyorum..

keşke korkularını silebilsem..ama biz inananlar biliyoruz ki kaderden öte yol yok..Rabbim kaderinizi güzel yazsın..bütün bunlar bir sınavdı..cekilen her acının bir hediyesi olacak dimi gülüm :) hediyen gelecek..inanıyorum dua ediyorum..bir kez daha yaşamayacaksın bunu biliyorum..cünkü Rabbim merhametlidir kuluna kaldıramayacagı acıyı vermez..biliyorum cok zor bu korkuyu silmek ama yinede iyi şeyler düşün tamammı..hediyeni alacaksın kollarına :)

zeynep dedi ki...

ınsallah her sey gonlnuzce olsun; konuyu tam olarak anlayamadım ama bende 10 haftalık bebegımı dusurdum ıcımde ölmüş;kurtajla aldılar ılk bebegımdı. opemeden sevemeden kaybettım melegimi; sımdı tek dılegım yenıden anne olabılmek. benım ıcınde dua edersenız cok mutlu olurum. allah kımseye evlat acısı vermesın; bu halımıze de sukredıyoruz ; bu acıyı unutturacak acılar vermesın ınsallah.
bende bır gun bebegımı kollarıma alabılırım ınsallah; annelık mertebesıne bende gelırım ınsallah.

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra