10 Temmuz 2007 Salı

Bir kız bebek..

Bir kız bebek..
Hep oğlum olacak diyordum, eşimse kızımız olacak..Ben kaybettiğim oğlumun yerine bir oğlan istiyordum Rabbimden..
2,5 yıldır sakladığım mavileri kullanmak istiyordum doya doya..
Ama pembe nasip etti Rabbim..
İnşallah hayırlısı olur..
Kız ya da erkek senin hareketlerini hissetmek çok güzel yavrum..
Şimdi kızım diyemiyorum sana.. Bunu anlaman çok zor.. Ben bile anlatamıyorken..
Şu an tek dileğim beni bırakmaman .. ilk ağlayışını duymak, ilk adımlarını görmek istiyorum..
Ne olursan ol seni seviyorum bebeğim..

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Allah bağışlasın Bebeğinizi..

Adsız dedi ki...

canım allahım miniğine sağlıkla kavuşmanı ve hepimizin kavuşmasını nasip etsin umarım miniğin bir gün bu blogu okur ve onu ne kadar çok istediğini anlar...sevgi başol

CeRkeS KıZı dedi ki...

nurdanım burayı nezamandır saklıyorsun bakayım sen he :)) cok sevindim blog actıgına..

bak göreceksin bir gün pembelerin yanında mavileri giyecek bir bebişin daha olacak inşallah...ayrıca gecenlerde Gürhana da söyledim kızmış diye :)) cok sevindi..mucuks

Nurdanın Zümra'sı dedi ki...

sevgim canım arkadaşım,bebişimin kızkardeşinini annesi :))öptük sizi..

Daha çok yeni öznurcum.. tasarımım bitmedi bile.. becerebilir miyim bilmiyordum ama yapabildim işte..
hehe gurhan abiye selamlar..
size gelin geliyor altınları hazırlayın..

CeRkeS KıZı dedi ki...

hehehehe kız valla bu aklıma gelmemişti..ulan ben hiç karadenizli gelin alırmıyım beee..hehehe gerçi trabzon setini hülyaya evin eşyasını haleye düğünü de bernaya yaptırırsak olur tabeee :)))

Nurdanın Zümra'sı dedi ki...

oo ne güzel sen mi çocuk evlendiriyon onlar mı yaw :))

Adsız dedi ki...

Haydi hayırlısı, sakın karamsar ve olumsuz düşünme Nurdancığım. Hep olumlu düşün. Bebiş kucağına gelince zaten herşeyi unutacaksın inşallah. Çok güzel ve tatlı bir anne olacaksın. Ama lütfen sen kuvvetli ol ki kızımız da kuvvetli olsun. Korkmak yok!

Seni seviyoruz.

Muku

Adsız dedi ki...

böcük öznur ulen cadı heryerde cadı anacım değişmiyo demek.. nurdanın kızı gelin ediyosun anladıkta ulennn eşyaları niye ben alıyorum sakıbın kızımıyım ben.. bizim sitenin ağası hülya güzelim o trabzon setide alır , eşyalarıda düzer, düğünüde yapar, üstüne azranın düğününü bile yapar öyle iyi insandır.. eee babasının fabrikası var demi hehehehe :)))))
nurdanım bu cadıya kızını vermeyi düşündüğünden eminmisin bundan çok beter kaynana olur bak demedi deme süründürür kızını alimallah :))))

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra