30 Nisan 2008 Çarşamba

İlknuruma..



Yıllar önce kırmızı buyuk harflerle yazılmış bir şiir çarptı gözüme..Okudukça ağladım gözyaşlarım durmadı.. sanki ben yazmıştım bu şiiri..ama hayır yazan ilknur gidense onun meleğiydi..Hiraydı..
Böylece tanıştık.. acılarımız aynı ve çok tazeydi..beraber ağladık aylar boyunca.. beraber bekledik yeniden gelecek meleklerimizi..

Şimdi onun iki meleği var üçüncüsü yolda.. benim de bir meleğim yanımda..Allahıma çok şükür..

İlknurum.. bana bu hediyeleri yolladığında gözüme öyle buyuk gelmişlerdi ki.. o parmak kuklaya "piti" adını koydum:) artık kızım anlayabiliyor onu konuşturduğumda..ilgiyle bakıyor...

ve dün bu takımı giydirip denemek istedim dışarı çıkarken.. yavrum gözümde hep küçük ya hala olmaz sandım ama tam üstüne oldu..o kadar yakıştı ki kızıma.. bi gun kızım bu satıları okur mu bilmem .. ama bir gun kızım sandığındakilere bakıp "anne bunları kim almıştı" dediğinde ona seni anlatacağım..dostluğumuzu kader arkadaşlığımızı..

o zaman görüşsek de , görüşemesek de ona seni anlatacağım..

canım arkadaşım iyi ki varsın.. Allah meleklerimizi bize bağışlasın.. karnındakini de kız melek göndersin sana..seni seviyorum..

4 yorum:

HÜLYA dedi ki...

pembelim ne kadar da yakışmış elbisesi.. allah gülen yüzünü soldurmasın ..

Adsız dedi ki...

Canim arkadasim Nurdan,
ilk önce banada sayfanda yer ayirdigin icin cok tesekkürler. Masallah cokta yakismis kuzuma pembeleri, masallah masallah...Yazini okuyunca cok duygulandim, ben kizimi sen oglunu kaybetmekle basladi dostlugumuz ve biliyorum cennetteki meleklerimizde cok iyi dostlar ve bizi bekliyorlar. Sabrin sonunda meleklerimize kavustuk, Rabbim onlara uzun ömür versin insallah.
Evet karnimda insallah bir melek daha geliyor ve kismet olursa bu sefer bir kizim olacakmis. Evet Nurdan bir kizim olacakmis, bunu ögrendigimde cok tuhaf hisler tasiyordum ama simdi alistim, yinede canim kizim diye sevemiyorum. Kollarima aldiktan sonra insallah bu duygu degisir...
Zümram'da masallah kocaman olmus, annesi cok iyi bakiyor...aferin sana...annesiiiiiii....yakinda anneler günü, anneler gününü simdiden kutluyorum canim arkadasim. Iyiki sende varsin, iyiki seni tanimisim...öpüyoruz sizi.....

Gülden ve Kasım Doruk dedi ki...

Nurdancım Allah Zümraın yüzünü hiç soldurmasın, sağlıklı upuzun bi ömrü olsun analı babalı inşallah canım..

Nurdanın Zümra'sı dedi ki...

çok teşekkürler hepinize..

hülyacım senin kızlarının da yuzleri hep gulsun canım..

ilknurum canım demek kızımız geliyor ben buna çook sevindim gülümm..hira nın kardeşi olacak yerine değil kardeşi olarak geliyor ..

guldencim çok sağol canım hepimizin bebişlerinin kaderi güzel olur inşallah..

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra