2 Kasım 2007 Cuma

SANAL TEYZEN CANAN DAN....

NUR YÜZLÜ ADI ANNESİNDE SAKLI NAZLI KIZ ANNEN AYLARA SIĞAN YILLARDIR BİTMEYEN BİR ÖZLEMLE SENİ BEKLİYOR... YOLLARINA ACILAR SERİLMİŞ İLK ÖZLEMİNİ BULUTLARA VERMİŞ BULUTLAR ANNENİN İLKİNİ BAĞRINDA UYUTMUŞ.... ANNEN BEKLEMİŞ UMUDUNU YİTİRMEDEN YAŞAMA İNAT ..... RABBİM SANA OL DEMİŞ DE ANNECİĞİNDE DE UMUTLARLA YAŞAMIŞ ÖYLE BİR ANDA GELDİNKİ BİR GECE ANSIZIN DÜŞÜVERDİN ANNENİN YÜREĞİNE ARTIK YASEMİN ÇİÇEKLERİ AÇIYOR ANNENİN GÖZLERİNDE ÖYLE BİR SEVGİSİ VARKİ SANA VERECEK .... SEN HAYATA İNATLA BAĞLANAN GÜZEL KIZ BAHTINDA YOLUNDA AÇIK OLSUN ANNEN HEP YANINDA OLSUN

SANAL TEYZENİZ CANAN DAN.... 02.11.2007

Canancım gider ayak ağlattın beni işte.. İnşallah kızım bir gün bunları okuyabilir..seni çok seviyorum tontiş anne :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bebeğimiz dogdu :) çok şükür rabbime..

nurdanım cabul kendine gel bekleyemiyorum artık..

Adsız dedi ki...

Şükürler olsun.Artık bebişimiz de aramızda :)
Mutluluğumu kelimelere dökmek oldukça güç.Ama bilki sevincini yürekten paylaşıyorum.
Tekrar tebrik ederim.Allah'ım analı babalı büyütsün,sıcak kucağından hiç ayırmasın inşallah.Öpüyorum ikinizide.

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra