31 Ekim 2007 Çarşamba

Veda zamanı..

Evet bugun çarşamba.. Cuma günü son iş günüm..bu günü sabırsızlıkla bekledim aslında ama nedense bir burukluk var işte yine de..belki 1 yıl yokum burada..
bikaç gundur izin kullandım evde dinlendim ama çok sıkıldım.. neyseki bundan sonra kızım yanımda olacak inşallah..

yaklaşık 2 saat sonra annem burada olacak..Oh çok şükür artık yanlız olmayacağım..birlikte kızımın yatağını da alırız belki..
canım kızım hala ismini koyamadık ama biliyor musun, dr amcan 10 kasım 15 kasım arası doğum olabileceğini söyledi..2,300 olmuşsn 3 kiloyu bekliycez dedi..ne kadar heyecanlandım bunları duyunca..hala inanamıyorum seni kollarıma alabileceğime..

bu belki biçok insan için normal bişey ama benim için bir mucize..Sen bana abinin bir emanetisin kızım..Bir gün elinden tutacağım ve birlikte abinini minik mezarına dua etmeye gideceğiz..O zaman cesaret eder çiçek bile dikeriz belki..
Rabbim seni benden hiç ayırmasın yavrum..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

allahım sizi hiç ayırtmasın..

minik meleğim sen annene verilmiş en güzel hediyesin.oflu teyzen kocamaan öpüyor seni... inşallah seni görmek nasip olur

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra