9 Haziran 2008 Pazartesi

Kürkçü dükkanı

İşte gene kürkçü dükkanına döndüm .. memleketim Rizem .. tahmin etmediğim pek çok negatif şey oldu.. malesef başörtümü istemediler.. şimdi başım açık ama içim kapalı yerimden kalkamıyorum..alışkın değilim işte ne yapayım:((

kızıma rize gene hastalık verdi.. temiz hava çarptı desem bu daha kötü bronşit oldu şu an buyuk insan gibi öksürüyor..

bu arada ana sayfasına girmeme izin vermeyen sistem bu yazıyı yayınlar mı bilemem.. ama bana nette yasaklar sökmez:))

kızıma ananesi bakıyor hem de benden iyi.. ben ilaç verirken zorluyorum ağlıyor o kurtarıyor..teyzesi kendi oğlunu bıraktı zümranın peşinde:) kızımı sevmeye ne sıra ne vakit kalıyor..

şimdilerde öğle tatilinde eve koşma telaşındayım 15 gidiş 15 geliş toplam 30 dk tempolu yuruyuş hatta koşuş:))

eve kalan yarım saat önce dinlenme ve kızımı sevme sonra emzirme ..dun kazara 10 dakka emdi de onca açlığın üstüne ben de geç kaldım işe..

dun senden kan aldılar kızım..öyle ağladın ki yaşların nasıl aktı..zaten her daim hazırlar sanki..

cumartesi kontrolun var inşallah çabuk atlatırsın kuzum kıyamıyorum saana şu an ben de öksüğrüyorum eğer benim kadar acın oluyorsa nasıl dayanıyorsun.. hem de senin durumun benden daha kötü:((

öğrenciyken dışardan gelenler bir şiir yazardı şimdi onu babana yazalım dün seni kaeradan gördü ..

Burası Rize gülüm
Günü gününden kara
bir sana hasret kaldım
bir gelmeyen bahara..

4 yorum:

çilek kizim Meldam dedi ki...

tekrar geçmis olsun kuzuna
birde Annene geçmis olsun
Rize de mutlu olmanizi dilerim

NİL ÖZGÜNÜN ANNESİ dedi ki...

NURDAN CANIM ALAH BABAMIZADA SAĞLIKLA KAVUŞTURACAK İNŞALLAH...BUGÜNLERDE GEÇECEK CANIM.. PRENSES SAĞLIGINADA BABASINADA KAVUŞACAK İNŞALLAH..

Nurdanın Zümra'sı dedi ki...

çok sağolun kızlar...

birdenbisey dedi ki...

nurdancığım ne kadar şanslısın:)
kendi memleketindesin, ailene yakınsın, bebeğin emin ellerde, işini buldun, eşin de yanına en kısa zamanda gelir inşallah canım.
talihiniz hep böyle güzel gider inşallah:)
darısı başıma :)

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra