15 Mayıs 2008 Perşembe

6 Ayımız Doldu


Evet buna inanamıyorum.. 6 bitti de yarın 7 den gün alıcaz inşallah..ilk zamanlar gecmek bilmeyen gunler ,uykusuz geceler derken sonra daha bi düzene girmen,hastalıkların..meğer su gibi geçiyormuş zaman..

İlk dişimizle giriyoruz 7 ayımıza..ikinci de yoldaki şimdi bas bas bağırıyorsun:(elimle dokunuyorum dişine tırtık tırtık ne mutlu oluyorum bir bilsen.. her gün uzadımı acaba diye bakıyorum.. resim çekmeyi denedim ama beceremedim ağzını açık tutmuyorsun:))

boyun uzadı saçların yeniden çıktı hatta dün toka taktım gerçi durmadı saçında ama olsun:))

baba ya benzer bişey diyosun ama genelde ağlarken.. anne desene ben kızım ben bakıyorum sana:))

şimdi altını açtım da sustun azcık.. resim çeker eklerim birazdan 6 aylık kızımı..

canım yavrum benimmm..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

allahım bugunleri gösterdinya çok şükür rabbim nice 6 aylar yaşatasın 60 yıllar yaşatsın inşallah Allah seni anneciğinden babacıgından ayırmasın zümra prenses...6. ayın kutlu mutlu olsun..

CeRkeS KıZı dedi ki...

kurban olsunlar gülüşüne kuzum benim :) anan seni alıp kaçacak Rizeye ama olsun ben illaki sarılacagım bir gün sana :)

bu arada Nurdancım her bebek önce babababa dermiş..yani fransızı da ingilizi de aynı..bizde baba nın bir anlam ifade etmesi karıştırıyor ortalıgı :) anlamlı baba demiyor yani merak etme sen :)) öp kuzumu kokla tamammı..miss gibi içine cek..bu Öznur teyzen için de,o anlar :P :))

nilay dedi ki...

6.ayınız hayırlı olsun..gece rüyamda sizi gördüm..zümrayı gördüm Maaşallah diyorum uzun boylu olacak..

dilek dedi ki...

Nurdancım Allah hayırlı sağlıklı uzun ömürler versin sizlere....hep mutlu ve huzurlu olun inşallah.
gidiyorsun ya çok ayrı kalma bizlerden emi.biz çok özleyeceğiz hem seni hem de Zümrayı...
kocaman öptük Onur Efe ile...

Adsız dedi ki...

Canim Nurdan'im uzun zaman oldu yazismayali, sen cebime mesaj attin ama bende yine herzaman oldugu gibi, yine kontür yoktu, zaten telefonum bozukta, ikide bir kendiliginden kapaniyor. Nedeni ise, Ayberk bir kere cok agliyordu telefonu ver diye, bende verdim, agzinda kemirmekten, salyasi telefonun icin kadar girmis, kurutacagim diye canim cikti ama sonuc telefonu bozduk. O yüzden buradan yazayim dedim, lütfen bana kizma güzelim, kizinin günlügünü takip etmeye calisiyorum ama artik eskisi gibi degilim, 31 haftalik olduk ve ben cok agirlastim. Ikimizde iyiyiz, kizim gittikce büyüyor ve kilo aliyormus, isim konusunda henüz karar vermedim ama yazicam sana, özelinede bir ara bak, yani bebek com'a...

Zümracim demekki yedi aylik oldu masallah fesuphanallah...dogru okuduysam Rize'ye gidiyorsun veya artik gittin. Temellimi yoksa bir süreliginemi, onu pek anlamadim...yinede öpüyoruz seni ve melegini...gelcem yine...

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra