15 Nisan 2008 Salı

5 aylık oldun senn:)


Hamileliğimin 5 ayını hatırladım birden.. 20 haftaya tekabul ediyor..üçlü test zamanının son haftasıdır:) rizeden dönüşüme denk gelmişti..cinsiyetini anca o zaman öğrenebilmiştik..dönüş yolunda hamile kıyafeti giymiştim de az kalsın uçağa almayacaklardı bizi:)

ve şimdi..

tam 5 aylık oldun kızım..elma püresi ve çorba yemeye başladın..bir kere döndün ama ikincisi gelmedi:) 7 kilo ve 64 cm sin..

hala mis gibi kokular yayılıyor senden...

ve senin 5 ay hediyen bana geldi tayinim çıktı.rizeme kavuşuyorum artık..seni temiz havada , bol suda,yeşillerin içinde büyütebileceğim.. kafamız kızınca köye çıkıp ağaç kokusu duyabileceğiz..

elinden tutup seni abinin mezarına götürebilicem..sana onu ,ona seni anlatabilicem.. kimbilir belki isimsiz mezar taşına "muhammet ensar -2004" yazabilicem...

ben de annemin dizinde ağlayabilicem belki.. doya doya sarılmaya çekinsem de bi gün bu zincirleri kırabilicem belki..

hayat bize güzel şeyler getirecek kuzucuğum..

seni çok seviyorum..

3 yorum:

HÜLYA dedi ki...

oy kurban oluruum ben..maşallah ne kadar çabuk geçmiş zaman.. buraya gelişinizi dört gözle bekliyorum.. sevgiler kocaman kocaman öptüm sizi

CeRkeS KıZı dedi ki...

ne nasıl yani ne zaman :( nasıl oldu bu iş anlamış değilim nurdan :( sevinsem mi üzülsem mi bilemedim..bencilim ya kendimi düşündüm hemen :( hayırlı olsun gülüm inşallah iyi olur sizin için..nasıl mutlusundur gözümün önüne getirebiliyorum :) ee Muhammed ne yapacak tayinini alabilecek mi o da..ne zaman başlaman lazım izinin vardı senin dimi..bütün sorularıma cevap bekliyorum ona göre..

Nurdanın Zümra'sı dedi ki...

öznurcum hoşgeldin:)sana ulaşmak ne zor:)ağustosta eş durumu deneyecek muhammet olursa beraber gidicez olmazsa seneye şubata yeniden deneme hakkı var ama olur diyorlar ilk atamada..

benim de şubata kadar ucretsiz hakkım var ama daha erken başlıycam..belki eylülde filan..


bekle hulyam geliyom inşallah görüşücez..

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra