7 Ocak 2008 Pazartesi

Canım ZÜMRA m ..


Ne zamandır yazamadım sana kızım..ama buna sen sebepsin :) şu sıralar ne gece ne gunduz hiç susmuyorsun..kolik oldun galiba.. şu anda yanında saç kurutma makinasıyla uyuyorsun o da ne kadar sürerse artık :)
Gülüşünü verene kurban olduğum canım yavrum.. ağlamaların gecse de seni buyutmenin keyfine varsak.. ama ailecek depresyondayız bu ara..
kokunu içime çekebildiğime inanamıyorum bazan..öyle güzel kokuyorsun ki biter diye korkuyorum..aşkımsın sen herşeyimsin yavrum.. 4750 gr ve 54 cm olmuşsun kızım..büyüyorsun..elimin içine sığan başın artık sığmıyor..emzirirken kucağımı dolduruyorsun artık..
herşeyim..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

kurban olsunlar sana Zümram benim :) Nurdanım şimdi kucagına sıgıyor ama göz acıp kapayana kadar kollar bacaklar sarkacak kucagından :) Göktürk belime geliyor artık dili desen papuç kadar :) ah bir görsem şu güzel kızını bende koklasam :) Allah nasip ederde kısmet olursa yaza gelmek istiyorum ozaman tam yemelik olur zaten..

kolik sancısı zor oluyor kızlarda daha fazlaymış..kurutma makinesi de nerden cıktı deli hehehe
üzmeyin benim kızımı ne isterse yapın :) mucuks

Adsız dedi ki...

kurutma makinesi kar etmezse elektrik süpürgesine geç nurdancım :))))) aynılarını yaşadım güzelim sinir sistemi harap oluyo insanın.. susması için savaş verip her türlü şeyi deneyen bir anne ve inatla susmayan ve sürekli ağlayan bir bebeğin ne demek olduğunu iyi bilenlerdenim.. ama üzülme kuzum 4 aylık olunca son bulacak inşallah azcık daha sabır ;) öpüyorum zümrayı en kokulusundan.. maşallah kızımaaa

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra