22 Kasım 2007 Perşembe

1 Haftalık Oldum Bile..

Canım kızım..Şimdi sana yazarken bunları okuyabileceğine daha da çok inanıyorum artık..

Zamanın ne çabuk geçtiğini şimdi anlıyorum..artık gunleri bile karıştırır oldum..Tam bir haftalık oldun kızım canım dünyam benim..Toto süpriz yumurtam zuzum benim..

bugun sema teyzen ve kızları geldi sana hediyeler getirdiler..ben seni böyle severken kızlar çok güldüler:D

kızım keşke kokunun ne kadar güzel olduğunu kelimelerle anlatabilseydim..keşke yanımda olduğuna inanamadığımı anlatabilseydim..Demek ben senin için her gun iğne yemişim..feda olsun sana yavrum..Şu an göğsüm sızlıyor yaradan..feda olsun kızım..sen herşeye değersin..sadece sağlıklı ol ve yanımda ol ben herşeye göğüs gererim kızım..

Allahtan tek dileğim seni bana doyursun yavrum..Mis kokulum..bir haftalık zuzum benim..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

allahım sizi hiç ayırmasın ... seni zuzunsuz , zuzunuda sensiz komasın.

Adsız dedi ki...

ofliimmm sağolasın canım tabi sorun olursa ararım..ah ben de ceyda kadar olduğunu görsem.. yaw başını nasıl öyle guzel yapcaz :D

sütüm baya geldi şimdi su içiyorum ama en fazla 1 litredir kızım göğsümü boşaltamıyor zaten zor uyandırıyorum uykudan..

Adsız dedi ki...

gülüm inan göz açıp kapayıncaya kadar büyüyecek zamanın nasıl geçtiğini anlamayacaksın bile...birde bakmışsın kocaman olmuş.. sen şimdi inanmazsın ama gerçek bu zaman çok hızlı geçiyo dolay doya yaşa her anını sonra geri dönüşü yok be gülüm. dua diyorum başı çok güzel olsun ceydanın kafasına benzesin diye..

o uykucu kızını uyandırıp sık sık emzir sonra pişman olursun... bol bol emsin ki kocaman kız olsun cabucak.. yazın ceydayla oynayacaklar . hadi öptüm ikizinide

Dünden Bugüne Zümra

Dünden Bugüne Zümra